دیدار رفسنجانی با مسئولان ارشد نظام برای رفع حصر سران فتنه

اخیرا رسانه های غربی مدعی شده اند که اکبر هاشمی رفسنجانی دیداری را را با برخی مسئولان ارشد نظام داشته است و در آن مذاکراتی را در موضوع رفع حصر سران فتنه مطرح کرده است.

دیدار رفسنجانی با مسئولان ارشد نظام برای رفع حصر سران فتنه

به گزارش ۸دی نیوز از مدتی قبل تلاش های جریان غرب و فتنه گران داخلی و خارجی برای رفع حصر سران فتنه  تشدید و  پیگیری می شود.

اخیرا رسانه های غربی مدعی شده اند که اکبر هاشمی رفسنجانی دیداری را  را با برخی مسئولان ارشد نظام داشته است و در آن مذاکراتی را در موضوع رفع حصر سران فتنه مطرح کرده است.

هاشمی رفسنجانی در این دیدارها مدعی شده اند که بیماری سران فتنه مهم است و سعی کرده است با ارائه مدارک پزشکی که به همراه داشته است ادامه حصر سران فتنه برای نظام ضرر خواهد داشت.

شکل دادن فشارهای غرب برای رفع حصر سران فتنه در نشست چند ماه قبل پراگ نیز مطرح شده بود و اردشیر امیر ارجمند نیز از توافقات لازم برای ایراد فشار به نظام برای آزادی سران فتنه و کلید زدن دور جدید فتنه انگیزی ها سخن به میان آورد با بیانیه فرزندان موسوی و کروبی شکل عملیاتی به خود گرفت.

در این زمینه فرزندان موسوی و کروبی در نامه ای با مظلوم خواندن والدین خود خواستار رفع حصر آنان شدند.

فرزندان موسوی و کروبی در بیانیه خود ،همچنین تلاش کردند تا در این بیانیه کدهایی را به منظور نقض حقوق بشر در ایران برای احمد شهید مطرح کرده و تلاش های لازم را برای بیانیه حقوق بشری علیه ایران ساماندهی کنند.

به موازات این بیانیه ، عبد الله نوری نیز در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خواستار بسیج اصلاح طلبان برای تلاش جهت رفع حصر موسوی و کروبی شد.

حسن روحانی نیز در زمان تبلیغات انتخاباتی خود در پاسخ به سئوالی درباره رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی با تاکید بر این که ریشه همه مسائل به خروج کشور از فضای امنیتی بستگی دارد، گفته بود: برای این موضوع مقدماتی لازم است.

این تلاش های هاشمی رفسنجانی  در حالی است که حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات اردیبهشت ماه بدون نام بردن از  هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی ، با بیان اینکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن دیگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پیشگوی حوادث ۸۸ عنوان می کند و می گوید “من گفتم، من بیانیه دادم” در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.

منبع : شبکه اطلاع رسانی دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اطلاعاتتو بزار در کوزه ابشو بخور.اگه اطلاعات داشتبی خب همون موقع رو میکردی.به کوری چشم شما افراطیون این دو عزیز در اینده ای نزدیک ازاد خواهند شد.شما هم بسوزید.
در حاشیه