ماجرای تجاوزگری و تعدی رژیم صهیونیستی گویا خاتمه ای ندارد

امروز نزدیک به ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی به بهانه دروغین نسل‌کشی یهودیان، دست به قتل و جنایت و خون‌ریزی زنان و کودکان بی‌گناهی زده است که جرمشان زندگی در سرزمین پدرانشان است.

ماجرای تجاوزگری و تعدی رژیم صهیونیستی گویا خاتمه ای ندارد

به گزارش ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان بمناسبت روز جهانی قدس و محکومیت فجایع اخیر غزه بیانیه ای صادر کرد که بشرح زیر است:

 

بسم الله القاسم الجبارین

مسائل غزه واقعاً مصیبت بار است و رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از غفلت دنیای اسلام، این فجایع را مرتکب می شود

امام خامنه ای در دیدار هیئت دولت(۲۳ تیر ماه۹۳).

 

ماجرای تجاوزگری و تعدی رژیم صهیونیستی گویا خاتمه ای ندارد، گرگ های خونخواری که اشتهای سیری ناپذیری در کشتار انسان های بی گناه دارند. جا دارد یادآوری کنیم که این رژیم منحوس در چه زمان هایی دست به اقدامات وحشیانه می زند.

صهیونیسم با سیاستی شیطان صفتانه برای دوری از جلب توجه افکار عمومی ، زیرکانه حملات و جنایات خود را همزمان با مسابقات جام جهانی و المپیک انجام می دهند. اسرائیل سال ۲۰۰۶همزمان با جام جهانی به جنوب لبنان حمله کرد و شکست خفت بار جنگ ۳۳روزه را از حزب الله لبنان متحمل شد اما توانست با استفاده از جام جهانی فوتبال صحنه رسانه ای این رویداد را مدیریت کند.

سال ۲۰۰۸همزمان با المپیک پکن در حالی که تمام توجه رسانه ها معطوف این رخداد ورزشی بود، اشغالگران به غزه حمله کرده و جنگ ۸روزه را به راه انداختند و کشتار وسیعی را مرتکب شدند و باز هم المپیک سپر بلای جانیان شد و آنها توانستند چهره زشت خود را یک مرتبه دیگر در افکار عمومی جهان پنهان نمایند. همزمان با جام جهانی ۲۰۱۰آفریقای جنوبی ، غزه محاصره شد و تا آستانه یک فاجعه انسانی پیش رفت اما افکار عمومی آن روزگار در فکر اختاپوسی بودند که نتایج مسابقات را پیش بینی می کرد! و در جام جهانی ۲۰۱۴برزیل صهیونیست ها با خوی ددمنشانه خود، با نهایت خصم به غزه از هوا و زمین حمله ور شده اند ؛ و باز هم این ماجراجویی قربانی جز مردم بی گناه فلسطین ندارد. افکار عمومی جهان در اندیشه شکست ۷-۱برزیل در مقابل آلمان است و مدعیان دروغین حقوق بشر در سازمان ملل در مقابل این همه وحشیگری سکوت اختیار کرده است. کسانی که در مقابل کوچکترین اتفاق دروغ در ایران شدیدترین موضع گیری را اتخاذ می کنند، در مقابل قتل عام مردم غزه زبان در کام کشیده و دچار خفقان شده اند.

 

امروز نزدیک به ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی به بهانه دروغین نسل‌کشی یهودیان، دست به قتل و جنایت و خون‌ریزی زنان و کودکان بی‌گناهی زده است که جرمشان زندگی در سرزمین پدرانشان است.

 

صهیونیسم نجس با در اختیار گرفتن نهادهای ثروت و قدرت و با مظلوم‌نمایی در صحنه بین‌المللی سعی دارد که چهره کثیف و متعفن خود را موجه جلوه نماید.

 

شرم‌آورتر و ننگ‌بارتر از این جنایات، حمایت‌های شیطان بزرگ و روباه پیر از این اقدامات وحشیانه و حیوان‌صفتانه رژیم صهیونیستی است، دولت‌هایی که به بهانه‌های مختلف حقوق بشری از دخالت در امور داخلی هیچ کشوری فروگذار نمی‌کنند،امروز در مقابل کشتار و زخمی شدن هزاران تن انسان بی گناه ، لال شده‌اند و این کشتار را به طرق مختلف توجیه می‌کنند.

آنچه باعث اندوه بیشتر می‌شود، سکوت دولت‌های عربی است که سران آن دل در گرو القابی مانند خادم الحرمین الشریفین داده اند.

 

 

 

ننگ‌تان باد ای سران عرب! ننگ بر شما که انسانیت را به مسلخ برده‌اید. نوار غزه در ‏یک فاجعه قرار گرفته اما دریغ از یک جو غیرت و مردانگی! گویی این بار شما مجوز قطعی کشتار فلسطینیان را صادر کرده‌اید!

 

 

 

شما دینداری‌تان را نشان داده‌اید! اسلام شما، اسلام آمریکایی است؛ اسلام خدعه و فتنه و نیرنگ؛ اسلام ‏حمایت از زرسالاران و زورسالاران بین‌المللی.‏

در این میان، دشمنان قسم خورده مسلمانان سعی دارند تا با به راه انداختن جنگ‌های مذهبی و ایجاد اختلاف میان برادران شیعه و سنی، از رخنه به وجود آمده جهت رسیدن به اهداف شوم خود استفاده نمایند. در حالی که محور اصلی مقاومت درگیر جنگ با تکفیری‌هاست، دشمن انسانیت، کودکان مظلوم غزه را سر سفره افطار و سحر به خاک و خون می‌کشد، ولی هیهات که فرزندان رسول‌الله دست از مقاومت و شهادت‌طلبی برنمی دارند.

 

ما جوانان انقلابی در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه‌ی رژیم جعلی صهیونیستی، حسب رسالت و وظیفه‌ی ذاتی خود همنوا با تمام وجدان های پاک و ظلم ستیز با افتخار فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهیم و لحظه‌ای از فکر آزاد‌سازی قدس عزیز از چنگال صهیونیست‌ها بیرون نخواهیم رفت و ضمن ابراز هم دردی با مردم مظلوم غزه و با خروش و خشم انقلابی لبیک گویان به ندای امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می کنیم که آماده جهاد و جان فشانی در راه دفاع از مظلوم در مقابل ظالم، هستیم و همچنین از دولت محترم خواستاریم که با تمام وجود خود نه با شعار بلکه در صحنه عمل در راستای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد وحدت کشور های اسلامی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس قدم های محکم و شایسته ای را بردارد…

 

وَ الْعاقِبَهُ لِلْمُتَّقینَ…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه