راهپیمایی روز جهانی قدس تکمیل کننده عبادت های ما در شبهای قدر است

امام جمعه اهل سنت تالش گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، انشاا… حرکت میلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شود تا در این شرایط حساس دلگرمی مردم فلسطین باشد.

راهپیمایی روز جهانی قدس تکمیل کننده عبادت های ما در شبهای قدر است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، حجت الاسلام حسین خانی پور اظهار کرد: تکمیل کننده روزهای قدر، حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس خواهد بود.

وی افزود: جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در غزه ای که اکنون در محاصره است، انجام می دهد در تاریخ، حقوق بشر صهیونیستی را به ثبت رساند.

KhaniPoor

امام جمعه اهل سنت تالش با اشاره به تاریخی بودن حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: در حال حاضر مردم فلسطین بیش از پیش به حضور مردم در روز قدس احتیاج دارند چرا که با محاصره و بسته شدن مرزهای غزه با کشور مصر و آن اتفاقاتی که در مصر افتاد، بیش از سالهای گذشته باید نشان دهیم که پشتیان ملت فلسطین هستیم.

خانی پور به حضور میلیونی مردم در روز قدس پرداخت و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، انشاا… حرکت میلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شود تا در این شرایط حساس دلگرمی مردم فلسطین باشد.

وی به الگو بودن مردم تالش در راهپیمایی ها، بیان کرد: با حضور حداکثری، مردم تالش نیز نشان خواهند داد که پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه