شکست مفتضحانه دیگری در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود

ما جوانان و دانشجویان ایرانی هم صدا با همه ی مردم آزاده ی جهان، این تجاوز آشکار و وحشیانه را شدیداً محکوم می کنیم و اعلام می داریم اگر لازم باشد جان خود را نیز برای دفاع از مظلومین غزه و آزادی قدس از لوث صهیونیست های خونخوار و حیوان صفت فدا خواهیم کرد.

شکست مفتضحانه دیگری در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود

به گزارش ۸دی نیوز، بسیج دانشگاه پیام نور رشت بمناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء

امروز مسأله فلسطین شاخص میان پایبندى به اصول انسانى و ضدّیت با اصول انسانى است.   امام خامنه ای (مدّ ظله العالی)

مسأله ی دفاع از قدس، یک مسأله ی سیاسی یا استراتژیک برای جمهوری اسلامی نیست آنگونه که بعضی سعی دارند نشان دهند بلکه حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین به دلیل یک باور عمیق اعتقادی است که عبارت است از  باز پس گیری قدس شریف که به وسیله ی حرامیان صهیونیست اشغال شده است و نیز حمایت از مردم بی پناه و مظلوم غزه که در سایه ی حمایت های بی شرمانه آمریکا و چند کشور اروپایی و سکوت مجامع بین المللی خصوصاً سازمان ملل متحد و برخی کشورهای عرب منطقه،  مورد تجاوز وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی قرار گرفته اند و خانه ها و عزیزانشان با شلیک بمب های ممنوعه ی فسفری و الکترومغناطیسی که جزء سلاح های کشتار جمعی به شمار می روند، مورد هدف قرار می گیرد. جلوی چشمان پدری، همسر و فرزند خردسالش را به شهادت می رسانند.

تاکنون بیش از ۶۰۰ شهید و ۳۷۰۰ مجروح از آغاز تجاوز اسرائیل به غزه با انواع و اقسام سلاح های ممنوعه بر جای مانده است.

فسفر سفید ماده ای است هواسوز که وقتی در معرض هوا قرار می گیرد شروع به سوختن می کند، این ماده با آب خاموش نمی شود و همچنان در آب می سوزد، اگر روی اعضای بدن کسی بیفتد تا عمق بدن وی را می سوزاند و خاموش نمی شود و حتی استخوان ها را هم می سوزاند.
آری این یک کشتار دسته جمعی و قتل عام گسترده است که در سایه سکوت مجامع بین المللی در باریکه غزه حال وقوع است و حتی از انتقال زخمی ها به خارج از غزه از مرز رفح با مصر توسط نوکر جدید آمریکا در منطقه  -عبدالفتاح السیسی- خودداری می شود و مردم غزه در محاصره ی کامل غذایی و دارویی  به سر می برند و  روز به روز بر آمار شهدا در بیمارستان ها به دلیل کمبود دارو، نبود کادر پزشکی مجرب و بمباران بیمارستان ها توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی افزوده می شود.

 

نیروهای مقاومت فلسطین در جنگ رو در رو با حرامیان صهیونیست، از آن ها تلفات شدیدی گرفته اند اما بمباران هواپیماها و توپخانه های اسرائیل، بیشتر بر سر غیرنظامیان ریخته می شود و مردم عادی را که اغلب کودکان و زنان بی گناه را در بر می گیرند، هدف قرار می دهند و این تفاوت آشکار حملات دو جبهه حق و کفر است که دروغ غرب و آمریکا را که به اسرائیل حق دفاع از خود می دهند بر همگان آشکار می کند.

 

قطعاً رژیم جعلی و از درون تهی اسرائیل، بدون پشت گرمی غرب و اطمینان از حمایت های همه جانبه آمریکا و همراهی مصر برای بستن گذرگاه رفح و همچنین سکوت مرگبار و بی معنای برخی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، به خود اجازه ی چنین غلطی نمی داد اماّ آن ها از این نکته اساسی غافلند که ایمان راسخ مردم غزه و گروه های مقاومت فلسطین به وعده الهی که پیروزی نهایی حق علیه باطل است، صهیونیست ها را از پا در خواهد آورد و با توکل بر خدای قادر متعال، شکست مفتضحانه دیگری در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

 

ما جوانان و دانشجویان ایرانی هم صدا با همه ی مردم آزاده ی جهان، این تجاوز آشکار و وحشیانه را شدیداً محکوم می کنیم و اعلام می داریم اگر لازم باشد جان خود را نیز برای دفاع از مظلومین غزه و آزادی قدس از لوث صهیونیست های خونخوار و حیوان صفت فدا خواهیم کرد.

 

خواسته ی همه ی مسلمانان و مردم آزاده ی جهان، باز شدن گذرگاه رفح برای رساندن مواد غذایی و دارویی به مردم بی دفاع غزه و امدادرسانی و انتقال مجروحین به خارج از غزه است و این گذرگاه باید هرچه سریع تر باز شود ؛ در غیر این صورت عواقب بدی در انتظار دولت با کودتا به قدرت رسیده ی مصر خواهد بود.

 

کلام آخر اینکه جنگی که اسرائیل خود آغازگر آن بوده، دیگر زمان پایان جنگ دست خودش نخواهد بود و تا زمانی که شروط مقاومت را نپذیرد روز به روز بر تعداد تلفات نظامیانش افزوده خواهد شد و به موعد الهی زوال و نابودی خود نزدیک تر خواهد شد.

 

وعده ی دیدار ما در راهپیمایی بزرگ روز قدس با مشت های گره کرده

 

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه