تاریخ هرگز نسل کشی و مظلومیت مردم عزه را فراموش نمی کند/ مجامع حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیو نیستی در کما هستند

وظیفه همه ملت های آزاده جهان این است که ندای مظلومیت مردم غزه را که زیر فشار رسانه های استکباری به گوش مردم جهان نمی رسد را تمام توان فریاد بزنند.

تاریخ هرگز نسل کشی و مظلومیت مردم عزه را فراموش نمی کند/ مجامع حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیو نیستی در کما هستند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر حجت الاسلام محمدعلی دستجردی  فجایع و نسل کشی در فلسطین به وسیله امام (ره) به عنوان موضوعی بشر دوستانه در مجامع جهانی مطرح شده است و هرگز هیچ کشوری همچون ایران در مقابل رژیم جعلی صهیو نیستی ایستادگی نکرده است.

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: بعد از پایان جنگ جهانی دوم استعمار پیر برای اینکه رد پای استعماری خود را در خاورمیانه  مسحکمتر کند این رژیم وحشی را با فشار و ایجاد وحشت و کشتن هزارن نفر به وجود آورد و حیات این جریان شوم در خاورمیانه آغاز شد.

وی در ادامه گفت: رژیم خون خوار صهیو نیستی در طول ۲۵ قبل از انقلاب اسلامی ایران با ایجاد فضای وحشت و تحقیر اعراب و قانع کردن جوامع بین المللی در سکوت رسانه ای جنایات خود را ادامه می داد که با پیروزی انقلاب اسلامی، امام (ره) توانست نقشه شوم آنها را افاش و چهره زشت و غیر انسانی این رژیم را به تمامی جهان نشان دهد.

دستجردی افزود:انقلاب اسلامی به عنوان نماد مظلوم خواهان دنیا هرگز در مقابل مظلومت ملت ستم دیده فلسطین سکوت نکرد و تمامی تلاش خود را برای انتشار حقایق اتفاق افتاده در نسل کشی مردم مظلوم فلسطین بکار می برد.

وی تصریح کرد:پس از به وجود آمدن انقلاب اسلامی روحیه آزادی در جهان احیا شد و ملت مظلوم فلسطین با الگو پذیری انقلاب اسلامی آغاز به  انتفاضه کردند و از حالت سکوت درآمده وروحیه جهاد و آزادگی را در خود احیا نمودند.

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد:در حال حاضر مجامع جهانی در کما به سر می برند و هیچ تلاش برای جلوگیری از نسل کشی در فلسطین انجام نمی دهند زیرا دیگر خاصیت بی طرفی و حمایت از مظلومان جهان را از دست داده و در کنترل حامیان و نوکران این رژیم جعلی هستند.

وی در ادامه گفت:نکته متاسفانه و در عین حال خوشبختانه این است که تروریست های داعش که این روزها با ایجاد فضای جنگ و وحشت خود را به عنوان اسلام حقیقی به جهان معرفی می کنند در مواضعی قابل تامل وضعیت مردم مظلوم غزه را در اولویت کاری خود نمی دانند که این نشان دهنده جعلی بودن این گروه وهمکاری آنها با استکبار جهانی است.

دستجردی اظهار کرد:وظیفه همه ملت های آزاده جهان این است که  ندای مظلومیت مردم غزه را که زیر فشار رسانه های استکباری به گوش مردم جهان نمی رسد را با تمام توان فریاد بزنند و هر کاری را برای پایان این جنایات وحشی گرانه انجام دهند. تاریخ هرگز مظلومیت مردم غزه را که در  افطار و سحری  طعم خون کودکان و زنان را می دهد فراموش نمی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه