روز قدس فرصتی برای اعلام انزجار مسلمانان نسبت به صهیونیست

حجت الاسلام منوچهر احمدی‌پور گفت: روز قدس فرصتی ارزشمند برای اعلام انزجار و نفرت مردم علیه رژیم جعلی صهیونیست است.

روز قدس فرصتی برای اعلام انزجار مسلمانان نسبت به صهیونیست

به گزارش ۸دی نیوز، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌ سرا در گفت‌وگو با خبرنگار واران نیوز با بیان اینکه شرایط کنونی مردم غزه نگران کننده است، اظهار کرد: روز قدس فرصتی ارزشمند برای اعلام انزجار و نفرت مردم علیه رژیم جعلی صهیونیست است.

وی افزود: محکومیت حمایت قدرت‌های سلطه‌گر و سکوت برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال وحشیگری صهیونیست‌ها در کشور فلسطین از دیگر فرصت‌های روز قدس است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌ سرا زمینه‌سازی برای حضور حداکثری و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور آحاد مردم در صحنه در برهه‌های مختلف تاریخی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تثبیت انقلاب اسلامی بوده است.

احمدی‌پور با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های صورت گرفته علیه مردم بی‌دفاع غزه و گستاخ‌تر شدن رژیم منحوس اسرائیل در ادامه کشتارهای خود، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در روز قدس با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی این روز، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مسلمان غزه اعلام می‌کنند.

وی اهمیت روز قدس را در این شرایط بسیار قابل توجه دانست و تصریح کرد: اگر مسلمانان به صحنه بیایند چند پیام را انتقال می دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌ سرا خاطرنشان کرد: قدس برای ما مهم است و برای دفاع از قدس مقدس هر کاری می کنیم وما از جنایت هایی که صهیونیست ها علیه ملت مسلمان فلسطین انجام می دهند تبری می جوییم و آن را محکوم می نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه