جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان مطرح کرد:

عزم بسیج اساتید گیلان در احداث مسکن محرومین در منطقه پیربازار رشت/ استفاده از ظرفیت اساتید در اجرای طرح “واحد آسمانی”

جانشین بسیج اساتید گیلان با اشاره به احداث خانه محرومین با عنوان طرح “واحد آسمانی” در منطقه پیربازار رشت، گفت: این طرح از حدود شش ماه پیش آغاز شد و هدف ما استفاده از ظرفیت و توان اساتید در کمک به ساخت واحدهای مسکن محرومین است.

عزم بسیج اساتید گیلان در احداث مسکن محرومین در منطقه پیربازار رشت/ استفاده از ظرفیت اساتید در اجرای طرح “واحد آسمانی”

حسین بهمنش جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به احداث خانه محرومین با عنوان طرح “واحد آسمانی” در منطقه پیربازار رشت، اظهار کرد: این طرح از حدود شش ماه پیش آغاز شد و هدف ما استفاده از ظرفیت و توان اساتید در کمک به ساخت واحدهای مسکن محرومین است.

وی افزود: این طرح این طور ساماندهی شده که ما بتوانیم در کنار یکی از حوزه های بسیج شهری رشت در بحث مالی و معنوی از وجود و ظرفیت اساتید استفاده کنیم.

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان با تأکید بر اینکه فعالیت ما در این طرح در راستای فعالیت های حوزه دو شهری رشت است، بیان کرد:  این نیروها احداث چهار واحد را در منطقه پیربازار رشت شروع کردند.

بهمنش با اشاره به اعزام اساتید بسیجی به منطقه پیربازار رشت در چند مرحله طی شش ماه اخیر، تصریح کرد: در هر مرحله حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر از اساتید دانشگاه های مختلف مثل پیام نور رشت، فنی و حرفه ای چمران و معین رشتف دانشکده فرهنگیان بیت الهدی و امام علی (ع) رشت به این منطقه اعزام شدند.

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان با تأکید بر اینکه اساتید دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد رشت هم در این زمینه کمک هایی داشتند، افزود: دوستان همت و تلاش کردند و از نظر معنوی و مالی کمک های خوبی به ساخت چهار واحد مسکن آسمانی در محله پیربازار برای محرومین داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه