کشتار مردم غزه نشان از استیصال صهیونیسم در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است

عاشوری: روز قدس تبدیل به فریادهای آزادی‌خواهان جامعه جهانی تبدیل شده که هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل در سراسر جهان برگزار می‌شود.

کشتار مردم غزه نشان از استیصال صهیونیسم در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، رمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امسال شاهد فجیع‌ترین جنایت وقتل و غارت رژیم جعلی اسرائیل هستیم،گفت: کشتار مظلوم و بی‌دفاع مردم غزه در ماه مبارک رمضان نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است.

کیا عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار واران نیوز، با بیان اینکه روز جهانی قدس نشان از تدبر و دوراندیشی امام راحل(ره) است، اظهار کرد: این تدبر به منظور نمایش قدرت اسلام و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت و انزجار از جبهه استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل است.

08

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس نقطه عطف همدلی و یکپارچگی مسلمانان جهان در مقابل زروگویی‌های استکبار جهانی است، افزود: علی رغم تلاش‌های گسترده لابی‌های قدرتمند صهیونیستی و استکبار جهانی مساله فلسطین از چهارچوب تعصب‌های قومیتی و عربی بیرون آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: مساله فلسطین به عنوان اولین و مهمترین دغدغه جهان اسلام تبدیل شده است.

عاشوری تصریح کرد: روز قدس تبدیل به فریادهای آزادی‌خواهان جامعه جهانی تبدیل شده که هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل در سراسر جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شاهد فجیع‌ترین جنایت وقتل و غارت رژیم جعلی اسرائیل هستیم،خاطرنشان کرد: کشتار مظلوم و بی‌دفاع مردم غزه در ماه مبارک رمضان نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا تاکید کرد: امروز غزه با شجاعت مثال زدنی خود ماهیت زشت استکبار را به دنیا نشان می‌دهد.

عاشوری با بیان اینکه جبهه استکبار که به دروغ و با شعارهای زیبنده و به ظاهر فریب نظیر دموکراسی، آزادی، حقوق بشر و امنیت به دنبال تسخیر ذهن‌ها و افکار جهانیان است، اظهار کرد: این جنایت‌های وحشیانه چهره زشت، پلید و دروغین آنها را به جهانیان نشان داد و باعث تنفر همگان شد.

وی افزود: ملت مسلمان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، پایه‌های سست و عنکبوتی این حاکمیت جعلی را به لرزه می‌آورد.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه صومعه‌سرا از مردم ولایت مدار و انقلابی و بسیجیان و از همه آحاد و اقشار مختلف دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را نسبت به نظام سلطه و استکبار جهانی رژیم جعلی اسرائیل نشان دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه