درباره تحقیق و تفحص از بانک ها در کمیسیون اقتصادی مجلس تصمیم یری می شود

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد ۱۴ بند تحقیق و تفحص از کلیه بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری تصمیم گیری نهایی را خواهند کرد که به احتمال بسیار هم با آن موافقت می شود.

درباره تحقیق و تفحص از بانک ها در کمیسیون اقتصادی مجلس تصمیم یری می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، ایرج ندیمی در رابطه با آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بانک ها، گفت: در زمان دولت گذشته، برخی اعضای هیات رییسه مجلس مخالف تحقیق و تفحص از بانک مرکزی بودند و دلیل آن را نیز نزدیکی به پایان عمر دولت عنوان می کردند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری موافقت هیات رییسه با تحقیق و تفحص از کل بانکها،افزود: اکنون این درخواست جهت رای گیری به کمیسیون ارجاع داده شده و امروز هم با رای مثبت نمایندگان، اقدامات نخستین آغاز می شود که با این رویکرد، تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هم مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: در گذشته هیات رییسه معتقد بود که بنا به مصلحت ها تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به صلاح نیست، اما اکنون شرایط تغییر کرده و امروز هم تحقیق و تفحص از بانک ها با رای مثبت اعضای کمیسیون اقتصادی تایید خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس  ادامه داد: رییس مجلس نیز احکام اعضای هیات تحقیق و تفحص را نهایتا طی ۱۵ روز آینده صادر می کند و پس از آن اعضای کمیته فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: امروز اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد ۱۴ بند تحقیق و تفحص از کلیه بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری تصمیم گیری نهایی را خواهند کرد که به احتمال بسیار هم با آن موافقت می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه