۳۰۰ دانش‌آموز املشی از طرح اوقات فراغت بهره‌مند می شوند

رئیس اداره آموزش و پرورش املش از بهره‌مندی ۳۰۰ دانش‌آموز این شهرستان از طرح تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد.

۳۰۰ دانش‌آموز املشی از طرح اوقات فراغت بهره‌مند می شوند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس،رئیس آموزش و پرورش املش از اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، ورزشی و هنری این شهرستان در چهار کانون ثابت تابستانی را از اقدام‌های مهم ذکر کرد.

اوقات-فرغت-210x150

وی با بیان اینکه برنامه‌های تابستانی از هفتم تیر ماه آغاز شده است، اظهار کرد: تعداد ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان از طرح اوقات فراغت تابستانی املش بهره‌مند می‌شوند.

قربان احمدی از افزایش ۱۵ درصدی حضور دانش‌آموزان در طرح اوقات فراغت خبر داد و گفت: امسال در این شهرستان تعداد کانون روستایی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تابستانی با رویکرد تقویت تربیتی دانش‌آموزان، ایجاد نشاط و شادابی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی پیگیری می‌شود.

احمدی برنامه‌ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای شکوفا کردن استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان در خلال اوقات فراغت را بسیار با اهمیت و ضروری خواند.

وی از اجرای طرح دیدار در قالب پروژه مهر برای نخستین بار در املش خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در ماه یک بار ویژه دانش‌آموزان انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اسکان مهمانان فرهنگی در این املش یادآور شد: برای تابستان امسال سه مدرسه و ۱۲ کلاس برای اسکان مهمانان تابستانی تجهیز و آماده‌سازی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه