بازدید امیر دریادار سیاری فرمانده نیروری دریایی ارتش از منطقه آزاد انزلی

رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بازدید امیر دریادار سیاری از منطقه آزاد انزلی و مجتمع بندری کاسپین اظهار داشت: با انتخاب مشاور جدید و مهندسی ارزش مجتمع بندری کاسپین توانستیم ضمن تسریع در عملیات اجرایی ، هزینه‌های اجرای پروژه را به شدت کاهش دهیم.

بازدید امیر دریادار سیاری فرمانده نیروری دریایی ارتش از منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی امیر دریادار سیاری از بخش‌های مختلف محدوده منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری ،کارخانجات شهرک صنعتی ، پروژه های عمرانی منطقه بازدید نموده و طرح‌های توسعه ، مجتمع بندری کاسپین و محدوده الحاقی جدید این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

بازدید از موج شکن‌های شرقی- غربی مجتمع بندری کاسپین(بزرگترین بندر ایران در دریای خزر) و تقاطع غیرهمسطح (بزرگترین تقاطع غیرهمسطح گیلان) ، پروژه های عمرانی و زیرساختی منطقه از برنامه‌های حضور فرمانده نداجا در منطقه آزاد انزلی بوده است.

در جریان این بازدید رضا مسرور مدیرعامل سازمان با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی ، توضیحاتی درخصوص طرح های توسعه منطقه و برنامه های آتی سازمان به منظور تسریع در بهره برداری این پروژه ها ارائه داد.

رضا مسرور، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در جریان بازدید از مجتمع بندری کاسپین اظهار داشت: با انتخاب مشاور جدید و مهندسی ارزش مجتمع بندری کاسپین توانستیم ضمن تسریع در عملیات اجرایی ، هزینه‌های اجرای پروژه را به شدت کاهش دهیم و در حال حاضر پیمانکاران موج شکن‌ها با ابلاغ سازمان در حال اجرای این طرح جدید موج شکن ها هستند و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم از منابع ملی و اعتبارات داخلی هرچه سریعتر تکمیل این مجتمع بندری را شاهد باشیم.

Untitled-1

وی در خصوص شروع مجدد عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح گفت:با توجه به اهمیت منطقه آزاد انزلی در توسعه ترانزیت بین المللی شمال کشور ، این پروژه که حلقه اتصال راه آهن _قزوین _رشت _انزلی و بزرگراهبین المللی به مجتمع بندری کاسپین است و در گذشته احداث آن متوقف شده بود با برنامه ریزی مجدد دوباره شروع به کار کرد و مقرر شد با شروع مجدد عملیات عمرانی تا پایان سال عرشه پل به بهره برداری برسد.

امیر سیاری هم چنین از محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی و گروه کارخانجات سرزمین شاد تولید کننده و کارآفرین برتر کشور در صادرات پوشاک بازدید و در ادامه با حضور در طرح ساحلی، با امکانات گردشگری جدید ایجاد شده و تسهیلات ارائه شده از سوی این منطقه به مسافران آشنا گردید

در جریان این بازدید فرمانده منطقه چهارم دریایی ، معاونین و مدیران سازمان ، پیمانکاران و مشاورین پروژه های عمرانی سازمان نیز حضور داشتند.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه