مسافری که قصد کشتن راننده را داشت+ جزئیات

راننده ای با ماشین پراید در حال مسافر کشی در خیابان های رشت (توشیبا)بود که با دو مسافر جوان برخورد می کند مسافران به راننده میگویند می خواهیم دربست به شاقاجی برویم ،راننده هم که از ماجرا بی خبر بود قبول می کند.

مسافری که قصد کشتن راننده را داشت+ جزئیات

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگر ما، راننده ای با ماشین پراید در حال مسافر کشی در خیابان های رشت (توشیبا)بود که با دو مسافر جوان برخورد می کند مسافران به راننده میگویند می خواهیم دربست به شاقاجی برویم ،راننده هم که از ماجرا بی خبر بود قبول می کند.
این دونفر سوار ماشین شدند وبه سمت مقصد حرکت کردند.
وقتی که نزدیک شاقاجی سنگر رسیدند از راننده خواستند که به سمت شیلات شهید بهشتی سنگر حرکت کند وراننده هم آنهارا برد تا در نهایت به جایی رسیدند که خلوت بود.
در این زمان بود یکی از مسافران قمه ای را از ساک خود بیرون می آورد وقصد کشتن راننده را می کند.
راننده  که خیلی  ترسیده بود در حمله چاقو ،دست  مسافر را میگیرد وبا هم درگیر می شوند که فرد دیگر  شروع به گرفتن گلوی راننده  می کند تا آن را خفه کند.
ماجرا به اینجا ختم نمی شود و ناگهان  ماشین پیکانی از آن مسیر در حال عبور بود که متوجه سر وصدا می شود .
پس از متوجه شدن راننده پیکان اهالی  آن منطقه نیز متوجه این اتفاق می شود وضاربان پس از احساس خطر  پا به فرار میگذارند که توفیقی نداشت.
مردمان آن منطقه  به دنبال آنها می دوند که در نهایت  دستگیرشان میکنند وبه مراجع قضایی تحویل می دهند واکنون پرونده مجرمان این حادثه در دادگاه سنگر در حال بررسی می باشد .
راننده ماشین پراید که مورد حمله قرار گرفت  یک بار دیگر رنگ زندگی را دید وخوشبختانه تنها  خراش هایی در بدنش مشاهده می شد.
نکته قابل تأمل  متوجه نشدن خود راننده از قصد کشتن وی توسط آن افراد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
میشه بفرمایید چطور باید متوجه میشد و کجاش جالب هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حاشیه