فرمانده گردانی که تمام کم کاری ها و ضعف در گردان را به پای خودش می گذاشت

سید جلال شفیعی رزمنده گردان ابوالفضل لشکر قدس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ۸دی نیوز به بیان خاطره ای از سردار شهید علیرضا خلوص دهقانپور فرمانده گردان سلمان پرداخت.

فرمانده گردانی که تمام کم کاری ها و ضعف در گردان را به پای خودش می گذاشت

سید جلال شفیعی رزمنده گردان ابوالفضل لشکر قدس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز به بیان خاطره ای از سردار شهید علیرضا خلوص دهقانپور فرمانده گردان سلمان پرداخت.images (2)

سید جلال شفیعی گفت: یک شب قبل از عملیات کربلای ۵ ایشان در گردان میثم بود و بنده در گردان دیگری بودم. فاصله گردان ها زیاد نبود و شنیده بودیم آنها به خط اعزام می شوند. با خودم گفتم بهترین فرصت برای احوال پرسی است. کمی جلوتر که رفتم دیدم چراغ های گردان شان خاموش است. فکر کردم رفته اند اما کمی جلوتر که رفتم دیدم شهید خلوص برای بچه های گردان در تاریکی شب سخنرانی می کند و از رشادت ها و پایمردی و از استقامت سخن می گوید و همه این ضعف و سستی و نارسایی گردان را به پای خودش می گذاشت و خود را مورد نیکوهش و شماتت قرار می داد و طوری صحبت ها و کلامش جذاب و گیرا بود که همه بچه ها در همان جا اشک می ریختند و از همه حلالیت می طلبید. بعد از اتمام صحبت هایشان جلو رفتم به ایشان گفتم آقای خلوص شما واقعا اسمت شایسته ات است. به هر حال او در جواب چیزی به من نگفت و فقط لبخندی زد.

shahid-dehghanpour-5

 

     شهید علیرضا خلوص دهقانپور و دانشجوی شهید سید حسن موسوی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه