۶۰۵دستگاه موتورسیکلت متخلف در سیاهکل توقیف شد

۶۰۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در سال ۹۳ در شهرستان سیاهکل توقیف شده است.

۶۰۵دستگاه موتورسیکلت متخلف در سیاهکل توقیف شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ” رمضانعلی پور قاسم” فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل اقدامات پلیس این شهرستان در راستای برخورد با راکبان موتورسیکت های متخلف و حادثه ساز در سال ۱۳۹۳ تشریح کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: پلیس این شهرستان به منظور برخورد با موتور سواران متخلف و حادثه ساز۶۰۵دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش، فاقد پلاک و متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل کرده است.

DSC07871_resize

سرهنگ پور قاسم با اشاره به اینکه تصادفات موتور سیکلت و خسارات ناشی از آن جبران ناپذیر بوده و لطمات غیر قابل جبرانی بر خانواده ها و جامعه وارد می کند، افزود: پلیس در جهت جلوگیری از خطرات ناشی از موتورسیکلت ها و پایین آوردن خسارات جانی و مالی، تمام توان خود را بکار گرفته و از حرکت متخلفان حادثه ساز در شهر جلوگیری بعمل خواهد آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان با بیان اینکه موتور سیکلت از کمترین ضریب ایمنی برخوردار بوده و تعداد بالایی از تلفات جانی را در هنگام تصادف به خود اختصاص می دهد، از راکبان موتورسیکلت ها خواست، تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی پلیس را در داشتن سالی با کمترین خسارت و حادثه مالی و جانی یاری رسانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه