اگر می‌خواهیم مشکلات دنیا و آخرتی خود را حل کنیم باید آزادی قدس و فلسطین را شاهد باشیم

هر مسلمانی خواهان دفاع از ارزش‌های اسلامی است باید از قدس دفاع کند.

اگر می‌خواهیم مشکلات دنیا و آخرتی خود را حل کنیم باید آزادی قدس و فلسطین را شاهد باشیم

به گزارش ۸دی نیوز،محمد مهدی رهبری املشی در گفت و گو با خبرنگار پیک دانشجو با بیان اینکه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران قدس است افزود: هر مسلمانی خواهان دفاع از ارزش‌های اسلامی است باید از قدس دفاع کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما هرگز در موضوع قدس سازش نمی کنیم ،گفت: روز قدس فرصتی برای تحلیل ماهیت دشمنان اسلام است

 رهبری املشی با تصریح بر اینکه مسلمانان و مردم ولایت مدار ایران اسلامی نمی توانند در برابر این جنایات سکوت کنندخاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات دنیا و آخرتی خود را حل کنیم باید آزادی قدس و فلسطین را شاهد باشیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس به سرزمین‌های اشغالی قانع نیست و طمع بیشتری داردافزود:اختلافات بین مسلمان و بروز گروهک‌های تروریستی ریشه در نقش‌های شوم اسرائیل و حامیان آن دارد.

وی با بیان اینکه مذاهب مختلف اسلامی باید در برابر دشمن مشترک ید واحد شوند تصریح کرد:این جای تاسف دارد که امروز مسلمانان غزه به دست سربازان رژیم غاصب صهیونسیتی شهید می‌شوند و افکار عمومی و مدعیان حقوق بشر سکوت کرده‌اند.

رهبری املشی افزود: روز قدس تجلی قدرت اسلام است که وحدت و اتحاد مسلمین جهان در این روز و  نابودی رژیم منحوس اسرائیل رقم می‌خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه