انتصابات در استانداری گیلان جناحی است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه انتصابات در استانداری گیلان جناحی است، گفت: وزیر کشور با حضور در صحن علنی مجلس در این رابطه و عدم حل برخی معضلات استان به ویژه شهرستان رشت باید پاسخگو باشد.

انتصابات در استانداری گیلان جناحی است

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی نژاد در گفتگو با دیار باران، با اشاره به اینکه وزیر کشور سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کند، اظهار کرد: وزیر کشور به عنوان مسئول انتصاب استانداران و فرمانداران جهت ساماندهی به وضعیت دیار گیل مردان به سؤالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ می دهد.

وی با اشاره به مشکلات حاکم بر حوزه حمل و نقل شهری در کلانشهر رشت، تصریح کرد: عدم ساماندهی به وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی این منطقه در اولویت فهرست سؤالات از وزیر کشور قرار دارد.

عدم اجرای طرح جامع حمل و نقل نشانه ضعف مدیریت شهرستان

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه وزیر کشور باید در مورد انتصابات جناحی در استانداری پاسخگو باشد، اضافه کرد: مدیرانی که در جریان انتصابات جناحی در استانداری گیلان سمت مدیریت شهری را اخذ نموده اند عملکرد خوبی در حوزه اجرایی نشان نداده اند.

بسیاری از روستاهای رشت دهیاری ندارند

وی عدم اجرای طرح جامع حمل و نقل در کلانشهر رشت را به ضعف مدیریت نسبت داد.

کوچکی نژاد افزود: بسیاری از روستاها به ویژه در شهرستان رشت دهیاری ندارند و از امکانات تعریف شده برای این مناطق از سوی مجلس شورای اسلامی محروم هستند و این موضوع به کم کاری مدیران شهرستان بر می گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه