خانواده شهداء، میراث دار واقعی انقلاب

فرمانده انتظامی شهرستان فومن خانواده شهداء را میراث دار واقعی انقلاب دانست.

خانواده شهداء، میراث دار واقعی انقلاب

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “بابک علیزاده” فرمانده انتظامی شهرستان فومن استان گیلان با خانواده شهیدان خلیل ساکت، علی گلی و یدالله مشهور در این شهرستان دیدار کرد.

IMG_1255

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در این دیدار، خانواده شهداء را سرمایه اصلی انقلاب که دین خود را به اسلام و کشور ادا کردند، برشمرد.

1

وی برتجلیل از مقام شهید و ترویج فرهنگ شهادت و حفظ ارزشهای انقلاب تاکید و تصریح کرد: شهداء بر وظیفه اسلامی و ملی خود برای حفظ خاک و ناموس با نثار جانشان ادا کردند و حالا وظیفه ماست که با تجلیل از مقام شهید و ترویج فرهنگ شهادت و حفظ ارزشهای انقلاب به وظایفمان عمل کنیم.

IMG_1229

علیزاده با اشاره به اینکه استقلال و آزادی هر کشوری جز با ایثار و خودگذشتگی مردم آن بدست نمی آید، افزود: اگر ما امروز با سربلندی و با اعتماد به نفس بالا سر پای خود و در برابر ابر قدرتهای جهان ایستادیم همگی مرهون جان گذشتگی و جانفشانی های شهدای گلگون کفن کشور اسلامیمان می باشد.

IMG_1230

وی خانواده شهدا و ایثار گران را سرمایه اصلی ایران اسلامی و میراث دار واقعی انقلاب دانست که با ایثار ، شجاعت ، شهادت طلبی باعث ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

IMG_1231

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان این دیدار ضمن قرائت فاتحه و استماع مشکلات خانواده محترم شهدای والا مقام، با تقدیم هدایایی از ایثارگری و فداکاری های آن عزیزان قدردانی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه