علوی: عدم وجود برنامه مشخص در حوزه فرهنگی شهرداری رشت مشهود است/ شهردار مورد بازخواست قرار گیرد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت با بیان اینکه نبود برنامه مشخص در حوزه فرهنگی شهرداری رشت مشهود است گفت: در مدیریت ارشد شهرداری رشت هیچ سیاست گذاری مشخصی وجود ندارد.

علوی: عدم وجود برنامه مشخص در حوزه فرهنگی شهرداری رشت مشهود است/ شهردار مورد بازخواست قرار گیرد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز ،امیر حسین علوی در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی رشت با اشاره به حادثه ای که هفته گذشته برای یک آتش نشان رخ داد افزود: اگر خداوند رحم نمی کرد ما این آتش نشان را از دست می دادیم.

وی با اشاره به توافق دستگاه های خدمات رسان و ایمنی افزود: از تریبون شورای شهر رشت به معاونت هماهنگی و امور استانداری گیلان توجه داده شود که اگر در چنین حوادثی هماهنگی بین اداراتی مانند ،آب ،برق،گاز اورژانس ،آتش نشانی و پلیس ایجاد نشود ما فجایع بسیاری در شهر خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تصریح کرد: اگر آن روز برقی که طی تماس تلفنی به اداره برق اطلاع داده شده بود که بایستی قطع شود به موقع قطع می شد امروز آتش نشان ما تا سر حد مرگ آسیب نمی دید.

تذکر ویژه به مدیریت بحران و معاونت مور هماهنگی و عمرانی استانداری داده شود

علوی با بیان اینکه این موضوع باید به مدیریت بحران استانداری و معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری تذکر ویژه داده شود،خاطرنشان کرد: آتش نشانان ما جان خود را در کف دست می گیرند و به دل خطر و حادثه می روند و اینگونه ناهماهنگی ها پذیرفته نیست.

وی با اشاره به به هم ریختگی حوزه فرهنگی شهرداری رشت ،افزود: اگر لازم شود به صورت سوال و مکتوب تقدیم رئیس شورا می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت ،گفت: روزی که ما به شورا چهارم ورود کردیم ،بااین بهم ریختگی در فعالیت های شهرداری در سطوح مدیریتی و عملیاتی شهرداری درگیر بودیم.

حوزه های فرهنگی شهرداری هر کدام به یک سمت می روند

علوی با تاکید بر اینکه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یک مسیر می رود،روابط عمومی به طرف دیگر،گفت: ستاد توسعه به یک سمت و اخیرا سازمان زیباسازی نیز سوی دیگری دارد.

در مدیریت ارشد شهرداری رشت هیچ سیاست گذاری مشخصی وجود ندارد

وی با بیان اینکه در مدیریت ارشد و کلان شهرداری رشت هیچ سیاست گذاری واضح و مشخصی وجود ندارد ،گفت:هیچ کدام از حوزه های شهرداری براساس اساسنامه خود حرکت نمی کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت خاطرنشان کرد:اگر این فضای بهم ریخته پی گیری نشود ماشاهد گله مندی همکاران و شهروندان خواهیم شد.

نبود برنامه مشخص در حوزه فرهنگی شهرداری رشت مشهود است

علوی افزود: اخیرا گزارش یکساله و چند ماهه، چند حوزه را گرفتم و می بینم که نبود برنامه مشخص در حوزه فرهنگی شهرداری رشت مشهود است.

شهردار رشت مورد بازخواست قرارگیرد و کتبا پاسخ دهد

وی با بیان اینکه انتظار ما از شهرداری ساماندهی ،پویایی و کارایی فعالیت ها است،گفت: شهردار باید در این زمینه مورد بازخواست قرار گیرد و پاسخ مکتوب ایشان را داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه