تذکر در مورد هزینه‌های اجلاس کلانشهرها متوجه من نیست باید به شهرداری تذکر داد

رئیس شورای اسلامی رشت گفت : اعضای شورا در چارچوب وظایف نمایندگی خود به شهردار در مورد اعداد فاکتورها و هزینه ها تذکر دهند.

تذکر در مورد هزینه‌های اجلاس کلانشهرها متوجه من نیست باید به شهرداری تذکر داد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، رضا جمشیدی چناری در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی رشت رسانه ها را عضو شانزدهم شورای شهر عنوان کرد و افزود:رسانه ها همواره به امر شفاف سازی و امر اطلاع رسانی بدون هیچ چشم داشتی مبادرت می کنند.

گرفتن استعلام از شورای عالی استانها جهت رفع ابهام برای به کارگیری مشاورین در شورا

وی با اشاره به تاکیدات یکی از اعضای شورا برای رفع ابهامات در مورد به کارگیری مشاوران در شورا ،گفت:که علاوه بر پاسخ کتبی ،استعلامی از شورای عالی استان ها در این خصوص گرفتم.

رئیس شورای اسلامی شورای شهر رشت با اشاره به پاسخ آقای چمران به این استعلام طی نامه ای اظهار کرد:در مدت کلیه قراردادها و احکام صادره را مسکوت گذاشتم تا اینکه جواب استعلام بیاید.

جمشیدی چناری خاطرنشان کرد: در نامه ای که از شورای استان ها آمده است که وظایف و انتخابات تصویب بودجه شورای شهر از وظایفو اختیارت شورای شهر است.

وی با اشاره به اینکه کدی در بودجه مصوب ۹۳ شورا داریم مبنی بر حق الجلسه و حق المشاوره بیان کرد: در نتیجه یک عضو شورا می تواند در قالب بودجه مصوب نسبت به کار گیری مشاور اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی رشت تصریح کرد: در نامه شورای عالی استان ها درباره انتخاب معاونین امده است مسئولیت امور اداری ،مالی و صدور احکام بر عهده رئیس شورا می باشد و مسئولیت انتخاب معاونین از اختیارات رئیس شورا است.

جمشیدی چناری در ادامه جلسه در خصوص نظرات اعضای شورا و ابهاماتی که در مورد نحوه انجام هزینه های اجلاس شوراهای کلانشهر ها  وجود دارد افزود: ان شاالله اعدادی که عضو شورا در مورد نحوه هزینه های اجلاس ارائه دادند اعداد مستند باشد.

در شهرداری برای همه اجلاس هایی که برگزار می گردد “بریز و بپاش” هایی انجام می شود

وی، محمد حسین واثق کارگرنیا و محمود باقری خطیبانی (معاون بازرسی شورا) را مسئول رسیدگی به فاکتورهای اجلاس روسای شوراهای کلانشهر ها اعلام کرد و گفت: من مطمئن هستم که در شهرداری برای همه اجلاس هایی که برگزار می شود بریز و بپاش هایی انجام می شود.


تعهدی به روزنامه ها برای پرداخت هزینه در مورد گزارش عملکرد اجلاس ندادم

وی با بیان اینکه من تعهدی به روزنامه ها برای پرداخت هزینه در مورد گزارش عملکرد اجلاس نداده ام، گفت: ما هم به ریز و به پاشها در برگزاری مراسمات اعتراض و تذکرهایی داریم.

جمشیدی چناری با اشاره به نطق محمد حسین واثق کارگر نیا در صحن علنی شورا و تذکر به رئیس شورا در مورد هزینه های اجلاس روسای شوراهای کلانشهر ها تصریح کرد: خواهش می کنم زحمت های همکاران را تباه نکنید، من از شخص با تجربه ای همچون آقای کارگرنیا انتظار دارم که اهل حب و بغض نباشند و اهل واقعیت باشند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه تذکر در مورد هزینه های اجلاس کلانشهرها متوجه من نیست، ابراز نمود: انتظارم دارم اعضای محترم در چارچوب وظایف نمایندگی خود به شهرداری در مورد اعداد فاکتورها و هزینه ها تذکر دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه