اجرای فاز دوم بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار آغاز شد

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی، از اجرای فاز دوم بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان خبر داد.

اجرای فاز دوم بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار آغاز شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر،عطاالله حکیمی در بازدید از اداره بهزیستی رودبار، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: خدمات بهزیستی و کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان ستودنی است.

وی از تخصیص اعتبار به اداره بهزیستی خبر داد و گفت: از محل اعتبارات تبصره ۲۲ یقینا نگاهی ویژه به اداره بهزیستی خواهیم داشت.

نماینده رودبار در مجلس، با بیان اینکه تحریم ها جلوی اجرای بسیاری از اهداف و برنامه ها را گرفته اند، ادامه داد: اگر تحریم ها برداشته شود بسیاری از اهداف و برنامه ها محقق می شود.

وی، با اشاره به اهمیت خدمت رسانی کمیته امداد و بهزیستی از ادارات رودبار خواست همکاری و تعامل مناسبی با این دو اداره داشته باشند.

حکیمی همچنین از اجرای فاز دوم بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار خبر داد و گفت: بگونه ای برنامه ریزی می کنیم که برخی از تجهیزات بیمارستان به صورت دوگونه مورد استفاده قرار بگیرد.

فرماندار رودبار نیز ابراز کرد: نبه دلیل نوع و جنس کاری که کارکنان بهزیستی انجام می دهد سبب شده تا کارشان از قداست والایی برخوردار باشد.

سید محمد احمدی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات طوفانی رئیس اداره بهزیستی، گفت: رئیس اداره بهزیستی با آینده نگری و با اجرای یک طرح تجاری با همکاری بخش خصوصی به دنبال ایجاد در آمد پایدار برای بهزیستی رودبار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه