بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان گیلان در حمایت از مردم غزه

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان گیلان طی بیانیه‌ای از مجامع بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند تا به وظایف انسانی خود در قبال غزه عمل کنند.

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان گیلان در حمایت از مردم غزه

به گزارش ۸دی نیوز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

جنایات آشکار و سازمان یافته مثلث استکبار، استبداد و افراطی‌گری در اراضی اشغالی فلسطین، به ویژه نوار غزه، زبونی صهیونیست ددمنش را دو چندان آشکار و نمایان می‌سازد. رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل در ماهی که تمامی مسلمین با تمسک به آموزه‌های قرآنی به ضیافت الهی دعوتند، با کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، سفاکی خویش را همچنان اثبات می‌نماید.

 

 

بی‌تردید اینگونه فاجعه انسانی و حملات خفاشان شب‌پرست نه تنها نفرت ملل اسلامی، بلکه انزجار آزادی‌خواهان جهان را به همراه خواهد داشت و پایداری، مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین را هماره تداوم خواهد بخشید.

 

از این رو ما تشکل‌های دانشجویی، هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان ضمن اعلام حمایت و همدردی با مردم آزادی‌خواه فلسطین خاصه مردم بی‌دفاع نوار غزه، جنایات صهیونیست‌های اشغالگر را محکوم نموده و قاطعانه از محافل و مجامع بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار عمل به وظایف انسانی خود برای توقف کامل و بی‌قید و شرط حملات اشغالگران و شکستن محاصره تمامی نوار غزه و تسهیل و ترغیب به ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این مناطق هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه