باید به دفاع از مردم مظلوم غزه بپردازیم/ استکبار حرفی برای گفتن ندارد

یک استاد حوزه دانشگاه گفت: یکی از نشانه‌های شکست استکبار این است که آنان طرح‌های تکراری خود را مدام در منطقه پیاده می‌کنند چرا که امروز حرفی برای گفتن ندارند.

باید به دفاع از مردم مظلوم غزه بپردازیم/ استکبار حرفی برای گفتن ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز در نهمین اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» که در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز موقع امتحان ما است و باید همچون دفاع مقدس در دو برهه دیگر نیز به دادن امتحان بپردازیم.

وی جنایات تکفیری‌ها در عراق و سوریه و همچنین حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را دو امتحان برای مسلمانان و شیعیان دانست و گفت:‌ در دفاع مقدس افرادی بودند که جانانه ایستادند و از کیان و ملت خود دفاع کردند اما برخی‌ها نیز نشان دادند که سینه‌زنی‌ها و نمازهایشان فقط برای خودشان بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز دیگر جان دادن برای اهل بیت و خداوند مجانی نیست، گفت: امروز باید برای اهل بیت و پروردگار جان و گاهی مال را ارزانی داشت.

حجت‌الاسلام پناهیان به جنایات گروهک داعش در کشور عراق اشاره و خاطرنشان کرد: این جنایاتی که گروه‌های تکفیری در عراق انجام می‌دهند در سال‌های ۵۷ تا ۵۹ نیز ما در کشور خودمان شاهدش بودیم بنابراین من به دلیل کم‌کاری رسانه‌ها از شما عذرخواهی می‌کنم. این صحنه‌ها در عراق و سوریه زمانی در ایران مورد امتحان قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد:‌ یکی از نشانه‌های شکست استکبار این است که آنان طرح‌های تکراری خود را مدام در منطقه پیاده می‌کنند چرا که امروز حرفی برای گفتن ندارند.

این استاد حوزه و دانشگاه به وصیت امام علی (ع) به امامان حسن (ع) و حسین (ع) اشاره و تصریح کرد: امام علی (ع) فرمودند باید با ظالم دشمنی و برای مظلوم دوستی کنیم بنابراین امروز نیز ما باید به دفاع از مظلومین نوار غزه بپردازیم که زیر چکمه‌ صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها در حال جان دادن هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه