۳۵۸ شهید و ۲۷۰۰ مجروح تاکنون/ خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسید/ هلاکت ۳۰ افسر و سرباز صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته

با حملات توپخانه‌ای مداوم صبح امروز یکشنبه به مناطق مختلف غزه تعداد شهدا به ۳۵۸ نفر و تعداد مجروحان به ۲۷۰۰ نفر افزایش یافت.

۳۵۸ شهید و ۲۷۰۰ مجروح تاکنون/ خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسید/ هلاکت ۳۰ افسر و سرباز صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش جهان، به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، حمله همه ‌جانبه زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی در سیزدهمین روز تجاوز به غزه ادامه یافت.
در همین حال دهها شهید و زخمی زیر آوار ویرانه های ناشی از بمباران منازل فلسطینیان باقی مانده است که امدادگران به علت آتش سنگین رژیم صهیونیستی قادر به خارج کردن آنها نیستند.
در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه طی ۱۴ روز گذشته، ۳۵۸ نفر شهید شده‌اند.

???? ????? ???? ????????? ?? ???

از بین این شهدا، ۷۴ نفر کودک، ۲۴ نفر زن و ۱۹ نفر هم سالخورده هستند.  در این حملات همچنین ۲۷۰۰ نفر مجروح شده اند و ده ها خانه نیز ویران شده است.
۱۰:۱۴ – روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده است که در جریان درگیری‌های شب گذشته ارتش این رژیم‌ با نیروهای مقاومت فلسطینی ۱۸ نظامی زخمی شده‌اند.
۱۰:۱۲ – هشت نظامی رژیم صهیونیستی در شرق غزه کشته شدند / شبکه الجزیره خبر داد؛ هشت نظامی صهیونیست صبح امروز در کمین نیروهای مقاومت فلسطینی در شرق غزه کشته شدند.
۱۰:۱۰ – ارتش رژیم صهیونیستی: بیش از ۲۶۰۰ نقطه از مواضع حماس و جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است / به گزارش روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست”، ارتش اعلام کرد: از ابتدای عملیات غزه تاکنون ۵۰۰ نقطه از مواضع حماس و جهاد اسلامی را هدف قرار داده‌ایم.
۱۰:۰۰ – مبارزان فلسطینی به مناطق اشغالی “شعار هنگب”، “اوفاکیم”، “مرهاویم” حملات راکتی کردند / روزنامه صهیونیستی “یدیعوت ‌آحارونوت” این خبر را منتشر کرد.
۰۹:۴۷ – نتانیاهو خطاب به وزیر خارجه فرانسه: کسی اسرائیل را با “تروریست‌های” حماس قیاس نکند/به گزارش روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست”، وی مدعی شد : فکر نمی‌کنم کسی در جامعه بین‌المللی یک “دموکراسی مشروع” که به دنبال دفاع از خود است را با یک سازمان تروریستی قیاس کند.
۰۹:۱۳- پسر، عروس و نوه “اسماعیل هنیه” در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند / روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” این خبر را به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه منتشر کرد/ در حمله هوایی به منزل هنیه همچنین همسر وی به شدت زخمی شده است.
۰۹:۴۳ – گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی در شرق خانیونس را منهدم کرده است.ی اسرائیل را با “تروریست‌های” حماس قیاس نکند.
حملات زمینی به غزه شدت می‌گیرد
۰۸:۵۵ – رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که حملات زمینی به نوار غزه را تشدید خواهد کرد. به گزارش شبکه الاقصی اعلام کرد که در حمله توپخانه ای به منزل خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی حماس همسر، دختر و پسر وی اسامه به شهادت رسیدند. الاقصی پیش از این از شهادت همسر و دختر اسامه الحیه فرزند خلیل الحیه خبر داده بود.با افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تعداد زیادی مجروح به بیمارستان الشفاء منتقل شده اند.
۰۸:۳۶ – بر اثر بمباران شدید مناطق «الشجاعیه»، اردوگاه «الشاطئ» و رفح، شرق و شمال غزه ۵ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند. با این حملات جدید تعداد شهدا به ۳۵۸ نفر و تعداد مجروحان به ۲۷۰۰ نفر رسید.
قسام ۱۴ نظامی صهیونیست دیگر را به هلاکت رساند
۰۷:۵۳
– گردانهای عزالدین قسام بامداد امروز با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: نیروهای مقاومت توانستند شماری از نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی را که در حال پیشروی در شرق شهرک “التفاح” در ۵۰۰ متری شرق بیمارستان الوفاء بودند، به سوی کمینی بکشانند که از قبل برای آنها ایجاد شده بود.
بر اساس این بیانیه، نیروهای مقاومت اجازه دادند تا تانکهای رژیم صهیونیستی به منطقه ای بمبگذاری شده وارد شوند، و هنگامی که آخرین نظامی رژیم صهیونیستی وارد کمین شد، نیروهای مقاومت این بمبها را منفجر کردند.عزالدین قسام تأکید کرد که در این عملیات ۱۴ تن از نظامیان رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد که گردانهای عزالدین قسام طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ افسر و سرباز رژیم صهیونیستی را در چندین عملیات مختلف به هلاکت رسانده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه