اقتصاد هر کشوری که به دلار متکی باشد متلاشی خواهد شد/ پلاکم هنوز گردنمه

حسن عباسی با حضور در برنامه تلویزیونی راز با موضوع «رازِ بزرگترین کلاه برداری تاریخ»، به تشریح وضعیت اقتصادی و بانکداری در ایران و جهان پرداخت.

اقتصاد هر کشوری که به دلار متکی باشد متلاشی خواهد شد/ پلاکم هنوز گردنمه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن عباسی در برنامه راز که شامگاه پنجشنبه مورخ ۲۶ تیرماه از شبکه چهار سیما پخش شد، ضمن اشاره به تغییر و تحولاتی که برای مقابله با سلطه دلار در جهان وجود دارد، با تکیه بر مستندات ارائه شده غرب و سخنان علمای اسلام، بار دیگر اجتناب از اقتصاد ربوی و سرمایه داری مدرن را متذکر شد و برای ایجاد نظام اقتصادی اسلامی، ساز و کارهایی چون وزات زکات را به عنوان الگوی جایگزین پیشنهاد داد.

 

وی با حضور در این برنامه بحث نظام ربوی بانک ها و این که اقتصاد ایران باید از دلار فاصله بگیرد را بسیار خوب براى مخاطبین روشن کرد.

 

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در برنامه راز گفت: ایران چرا عضو پیمان بریکس نیست؟

وی با اشاره به اینکه باید در اقتصاد مقاومتی از دلار فاصله گرفت، افزود: دلار به مثابه حبابی است که هرکشوری که اقتصادش متکی به آن شود حتما متلاشی خواهد شد.

 

کارشناس مدیریت استراتژیک در برنامه “راز” افزود: همه نگرانی ما اینست که جمهوری اسلامی که پیشرو در خیلی از امور بوده آخرین کشوری باشد که در دنیا، دلار را کنار می‌گذارد.
نظام بانکی ما هنوز انقلاب اسلامی نشده استکارشناس مدیریت استراتژیک در برنامه “راز” افزود: همه نگرانی ما اینست که جمهوری اسلامی که پیشرو در خیلی از امور بوده آخرین کشوری باشد که در دنیا، دلار را کنار می‌گذارد

 

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز گفت: در جنگ اقتصادی هم مانند جنگ تحمیلی نباید لزوما به سراغ متخصصین نظری این حوزه برویم، حتما در این جنگ هم جوانان گمنامی پیدا می‌شوند که می‌شود فرماندهی یگانی را به آنها سپرد.

 

دکتر حسن عباسی گفت: تعجب میکنم صدای علما درباره ربوی بودن اقتصاد ما چرا انعکاس پیدا نمی‌کند.
اما دکتر حسن عباسی در حرکت جالب و زیبایى در این برنامه، با نشان دادن پلاک خود که بر گردنش آویخته بود، گفت: این پلاک برای این است که نشان دهد ما هنوز در جنگیم و برای ما شرایط همان شرایط هشت سال دفاع مقدس است، خیلی ها با ترفندهایی مختلف خواستند ما را به هر طریقی از بین ببرند که دیگر صدایمان بلند نشود.

 

 

ولی ما به لطف خدا هم چنان پا بر جا هستیم و تا نابودی سیستم اقتصادی آمریکا و فروپاشی سیستم لیبرال اقتصاد آمریکا که متاسفانه عده ای در داخل به دنبال پیاده کردن همان مدل شکست خورده و منسوخ شده اقتصادی غرب هستند، از پای نمی نشینیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه