برگزاری مراسم احیای شب قدر در ۸۰ مسجد رودبار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار از برگزاری مراسم احیای شب قدر در ۸۰ مسجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم احیای شب قدر در ۸۰ مسجد رودبار

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم عباسپور در حاشیه برگزاری مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین علی(ع) اظهار کرد: به مناسبت شبهای قدر مراسم احیا در ۸۰ مسجد رودبار در برگزار شد.

وی ادامه داد: روحانیون مستقر و اعزامی از قم با حضور در مساجد محلات و شهرها ویژه برنامه شبهای احیا را برگزار خواهند نمود.

رئیس اداره تبلغیات اسلامی، قرائت زیارت عاشورا، جوشن کبیر، مناجات حضرت علی در مسجد کوفه و… را از اعمال و برنامه های اجرا شده عنوان کرد.

وی، ابراز نمود: در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ روحانی برای تبلیغ امور دینی به مساجد مناطق مختلف رودبار اعزام شدند.

حجت الاسلام عباسپور با بیان اینکه اعزام مبلغ دینی نسبت به سال گذشته در رودبار افزایش یافته است، ادامه داد: علاوه بر روحانیون اعزامی ۲۲ روحانی مستقر در شهرستان رودبار نیز تبلیغ امور دینی را در ماه مبارک رمضان عهده دار هستند.

این مسئول ابراز نمود: به همت خواهران مبلغه شهرستان رودبار نیز جلسات قرآنی و احکام ویژه خواهران در سطح مساجد و حسینیه های شهرستان برقرار است.

به گفته وی بخش مرکزی، شهرهای لوشان، رستم آباد و مناطق عمارلو، رحمت آباد و بلوکات و خورگام بترتیب بیشترین آمار اعزام مبلغین را به خود اختصاص داده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه