مسئولان به مشکلات جدی ‌قطعی آب سیاهکل رسیدگی کنند

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه مسئولان به مشکلات جدی قطعی آب سیاهکل رسیدگی کنند، گفت: مسئولان آب شرب مردم را در طول شبانه‌روز قطع نکنید و اگر قرار است که آب شرب مردم در ماه مبارک رمضان قطع شود این کار را در چند ساعت روز انجام دهند.

مسئولان به مشکلات جدی ‌قطعی آب سیاهکل رسیدگی کنند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این شهر، با اشاره به اهمیت شب های قدر اظهار کرد: همه باید شب‌های قدر را گرامی بداریم زیرا فضیلت این شب‌ها بر چندین ماه از سال ارجعیت دارد.

وی با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان میراث امام خمینی (ره) است و این میراث باید حفظ بشود.

امام جمعه سیاهکل با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مدعیان حقوق بشر، گفت: در جنایات اخیر صهیونیست‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از مردم بی‌گناه فلسطین به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها ۳۳ نفر کوک وجود دارد، آنها حتی یک نوجوان را به صورت زنده سوزاندند، آیا مدافعان ظاهری حقوق بشر اینها را نمی‌بینند؟

شکسته دل در رابطه با تفکرات صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها انسان را به دو گروه تقسیم می‌کنند، گروه نخست خود و یهودیت هستند و گروه دوم سایر انسان‌ها که آنها را برابر با حیوانات می‌دانند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، تصریح کرد: مسلمانان نباید سکوت کنند، تضمین قبولی روزه‌های ما در این است که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم، چرا که به امید خداوند ریشه اسرائیل خشک می‌شود.

امام جمعه سیاهکل افزود: ما نباید برای راهپمایی روز قدس کم بگذاریم و همه باید وارد میدان شویم، این حداقل کاری است که می‌توانیم در حمایت از برادران‌مان در فلسطین انجام دهیم و مطمئن باشند مردم ایران هیچ وقت در برابر این گزافه‌گویی‌ها سکوت نمی‌کنند.

شکسته دل در سومین تذکر پیاپی خود در خطبه‌های نماز جمعه سیاهکل به مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: مسئولان آب شرب مردم را در طول شبانه‌روز قطع نکنید و اگر قرار است که آب شرب مردم در ماه مبارک رمضان قطع شود این کار را در چند ساعت روز انجام دهند.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه اهل بیت (ع) می‌فرمایند هرکس مطیع خدا است او ولی ما است، گفت: ولایت پذیری به حرف و ظاهر نیست بلکه به اطاعت پذیری در همه عرصه‌ها است به طوری که گوش به فرمان حرفءهای ولی فقیه باشیم.

شکسته دل با یادآوری پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ از سوی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ما پیرو ولی فقیه زمان هستیم، روزی امام حسن (ع) صلح کرد و در روزی دیگر امام حسین (ع) جنگید، در جمهوری اسلامی ایران نیز در زمانی امام فرمودند بجنگید و ما هم تا پای جان ماندیم و جنگیدیم و در روزی دیگر فرمان صلح را داد و ما نیز اطاعت کردیم.

‌امام جمعه سیاهکل با اشاره به ساخت مسجد در نقاط مختلف کشور توسط قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیا (ص) از جمله سیاهکل گفت: بسیاری از مشکلات ما در کشور مربوط به عدم حضور مردم در مساجد است، نباید مساجد ما خالی بمانند.

شکسته دل افزود: سیاهکل نیاز به یک حوزه علمیه دارد به همین دلیل از سردار حزنی تقاضا دارم برای این موضوع یک فکری به حال این شهرستان بکنند، زیرا سیاهکل دارای ظرفیت‌هایی است که می‌تواند بهترین حوزه علمیه شرق گیلان را داشته باشد./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه