کشتار مردم فلسطین نقض حقوق بشر است

امام جمعه رودسر گفت: کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین نقض حقوق بشر است.

کشتار مردم فلسطین نقض حقوق بشر است

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین نقض حقوق بشر است.

وی به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: مسلمانان در روز جهانی قدس علیه جنایت رژیم صهیونیستی راهپیمایی گسترده برگزار می‌کنند.

دستجردی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای با ارائه خطوط قرمز از طرف مقام معظم رهبری پیگیری می‌شود، تصریح کرد: آمریکا برای مذاکرات هسته‌ای نقشه‌هایی داشت اما متوجه خطوط قرمز ایران شده است.

امام جمعه رودسر، بدحجابی در جامعه ایرانی را از فتنه‌های دشمنان خواند و بیان کرد: قانون‌مداری و جمعیت در جهان اسلام و جامعه ایرانی از جمله موضوع‌های مورد نظر دشمنان است.

دستجردی به ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در حفظ قوانین اسلامی و رشد فرهنگی جامعه به منظور مقابله با چالش‌های ایجاد شده از طرف غرب بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به شهادت علی (ع)، خاطرنشان کرد: جهل و فریب مردم سبب تنها ماندن علی (ع) شد.

امام جمعه رودسر دستیابی به منافع شخصی توسط افراد شاخص را از عوامل تنهایی امام علی (ع) پس از رحلت پیامبر (ص) برشمرد و یادآور شد: تبلیغات گسترده و وارونه جلوه دادن پوسته اسلام از دیگر موضوع‌ها در تنها ماندن علی (ع) بود.

فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه