حکم نهایی برای مهد کودک آزار در اردبیل

هرچند حوادثی نظیر آنچه در مهدکودک ستایش رخ داد کم‌ وبیش در سایر استان‌ها نیز رخ می‌دهد و برخورد جدی با آنها می‌شود.

حکم نهایی برای مهد کودک آزار در اردبیل

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شرق، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس رای کمیسیون عالی نظارت، مهدکودک ستایش برای همیشه تعطیل و در آن پلمب می‌شود. محمد نفریه اظهار کرد: هرچند حوادثی نظیر آنچه در مهدکودک ستایش رخ داد کم‌ وبیش در سایر استان‌ها نیز رخ می‌دهد و برخورد جدی با آنها می‌شود اما سازمان بهزیستی به‌عنوان حامی منافع کودکان هیچ وقت در مقابل این حوادث و رویدادها کوتاه نیامده و قصد گذشت و اغماض را در این زمینه ندارد.

وی افزود‌: به سرعت پرونده مهدکودک ستایش حتی قبل از رسانه‌ای‌شدن تحت پیگیری سازمان بهزیستی قرار گرفت و ما در همان نخستین روز با همکاری بهزیستی اردبیل موفق شدیم برای تعطیلی موقت این مهدکودک و دستگیری مسببان این حادثه اعم از فرد خاطی، مسوول و مدیر فنی و صاحب‌امتیاز مهدکودک اقدام کنیم. معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: بعد از تعطیلی موقت، کمیسیون عالی نظارت موارد را مورد بررسی قرار داد و حکم تعطیلی و پلمب دایمی این مهد را داده و از دادستانی نیز انتظار داریم به جد با عوامل دخیل در این موضوع برخورد جدی داشته باشند.

نفریه تصریح کرد: تیم‌های بازرسی ما بیش از دو روز است که در منطقه حضور دارند و تلاششان بر این است تا ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار دهند که انتظار می‌رود نتیجه و ثمره آن به برخورد جدی و قاطع با مسببان این حادثه منجر شود. نفریه گفت: هرگونه تخلف در هر مرحله و جایگاه و منصبی در حوزه کودک‌آزاری و مسایل اجتماعی انجام شود بهزیستی با همکاری مراجع قضایی اقدام به برخورد جدی با آن حوادث می‌کند و هیچ گذشت و اغماضی را برنمی‌تابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه