سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت کاملا صنفی و سیاسی محور است!

عضو شورای شهر رشت گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت کاملا صنفی و سیاسی محور و با یک هدف خاص برای اهداف و خواسته های شخصی خود گام بر میدارد.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت کاملا صنفی و سیاسی محور است!

مظفرنیکومنش در گقتگو با رشت پرس با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت : امیدواریم مراسم آئین شب های قدر هم چون سال های گذشته در شهر ما برگزار شود و شهر رشت در شب های قدر حال و هوای آسمانی به خود بگیرد .

نیکومنش نودهی با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بیان داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۳ را سال »اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی«اعلام نمودند ما همان انتظار را از مدیران شهر و استان داریم.

وی با بیان اینکه واژه «مدیریت جهادی» به منظور رویکرد نوین در عرصه مدیریت و استفاده از راهکارهای جهادی است اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت کاملا صنفی و سیاسی محور و با یک هدف خاص برای اهداف و خواسته های شخصی خود گام بر میدارد لذا این سازمان با چنین رویکرد مدیریتی تا چه حد توانسته است اهداف و وظایف این سازمان را در شهر اجرایی نماید؟

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی رشت همانطور که از اسمش پیداست باید در حوزه شهر رشت فعالیت و در این حوزه برنامه تعریف کند افزود: با توجه به اعتبار خوبی که به این مجموعه اختصاص یافته است امید آن می رود که این اعتبار با تدبیر و مدیریت صحیح در شهر ما هزینه و صرف شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا در خصوص طرح مدیریت سلامت افزود: این طرح در شورا مصوب و به شهرداری ابلاغ شده لذا از طرف شهرداری برای راه اندازی مدیریت این طرح هیچگونه اقدامی صورت نگرفته و عملکرد شهرداری از بابت معرفی مدیر کمرنگ می باشد.

وی همچنین هدف از تشکیل خانه بهداشت در محلات را یک مدیریت شهری یکپارچه در زمینه بهداشت و محیط زیست خواند و افزود: خود شخصا از ناحیه کمیسیون بهداشت با همکاری مرکز بهداشت شهرستان رشت پیگیر این طرح می باشم تا با هماهنگی هیات امنا مساجد و خیرین محل، مکان هایی را در جهت خدمت رسانی به مردم در اختیار مراکز بهداشت محلات قرار دهند.

نیکومنش نودهی اذعان داشت: لایحه تامین ایمنی بازار در کمیسیون مطرح و در اختیار اصناف قرار گرفت تا بعد از بررسی و مطالعه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت تصویب نهایی ارائه دهند،لذا تاکنون هیچگونه جواب و یا نقطه نظر و پیشنهادی برای تشکیل جلسه جهت بررسی طرح به ما اعلام نشده است.

وی در ادمه به پرسش خبرنگار رشت پرس در خصوص تعامل بین شورا و فرمانداری ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: اگر هر کسی قانون را رعایت کند و در حیطه اختیارات و تکالیف خود عمل کند به نظرم تعامل بین شورا و فرمانداری مثبت خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
حاجی چرا نمیگی دلیل این همه ارادت ورزی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به "روابط عمومی"منطقه آزادانزلی وعقد این قراردادها اینه که رییس سازمان فرهنگی بامید پادر میانی این برادر انزلی چی نزد.........اینهمه بهش باج میده چرا نمیگی همسر این آقای انزلی چی یکی از 2400نفرنیروهای زیادی شهرداری رشته که بارانت وپارتی استخدام شده وپول بیت المال رو بعنوان حقوق وقرارداد میلیونی اینجوری بیت الحال میکنن حاجی چرانمیگی نماینده ای که با پادر میانیش فلانی میشه شهردارحالا چرا جلوی این زد وبندها ساکته نماینده ای که چیگیر اختلاس بنیاد شهیده آیا نمیدونه این خطاهای چند میلیونی روزی تبدیل به تخلفات میلیاردی میشن؟؟
سحر
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت کیه؟ چرا پاسخگو نیست؟
بهرام
شما ماشین هیوندای شاسی بلند چند صد میلیونی رو از کجا آوردی که الان به فکر انقلاب و مردم هستی ؟
علی در پاسخ به بهرام
یعنی کسی ماشین هیوندا داشته باشه نمیتونه دغددغه مند باشه؟؟ آخه این چه منطقی هستش!!!
در حاشیه