فعالیت جریان‌ فتنه برای انتخابات آینده مجلس در گیلان

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: جریان نفاق و فتنه جدید پشت صحنه، انتخابات آینده مجلس در گیلان را هدایت می‌کند.

فعالیت جریان‌ فتنه برای انتخابات آینده مجلس در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره فعالیت سیاسی برخی افراد در گیلان با شعار اصولگرایی، اظهار کرد: این افراد تلاش می‌‌کنند روش جدیدی را جایگزین فعالیت قبلی و بدون نتیجه خود کنند.

وی با بیان اینکه تلاش این افراد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: این افراد برای این امر با شعار اصولگرایان فعالیت می‌کنند زیرا متوجه شدند که شعار اصلاح‌طلبی کاربرد ندارد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دولت با همین شعارها بر سر کار آمد، افزود: شعار روحانی «نه اصلاح‌طلبان تندرو و نه اصولگرایان تندرو» بود و شعار اعتدال را برگزید.

میرحسینی‌اشکوری اضافه کرد: استفاده از شعار اصولگرایی به خاطر جلب نظر عموم مردم و نیز افرادی است که چندان بصیرت ندارند.

وی گفت: این افراد می‌دانند که شورای نگهبان در آینده عملکرد افراد را مد نظر قرار می‌دهد و به همین دلیل احساس خطر می‌کنند.

این فعال سیاسی انسجام نیروهای ارزشی استان را ضرورت خواند و گفت: نیروهای ارزشی باید بصیرت داشته باشند تا نقشه و توطئه افراد که ادامه راه جریان فتنه است، خنثی شود.

میرحسینی‌ اشکوری متذکر شد: اصلاح‌طلب‌ها در نشست‌هایی که در داخل خود داشتند تصمیم گرفتند چنین مسئله‌ای را مطرح کرده تا بتوانند جریان سیاسی انتخابات گیلان را هدایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه