مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به هاشمی رفسنجانی گزارش کار داد

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با هاشمی رفسنجانی گزارش برنامه‌ها، پروژه‌های در دست اجرا و اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی ارائه شد.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به هاشمی رفسنجانی گزارش کار داد

به گزارش ۸دی نیوز، رضا مسرور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی طی سفری به تهران با هاشمی رفسنجانی دیدار نمود.

وی در این دیدار که در دفترهاشمی رفسنجانی انجام پذیرفت گزارشی از برنامه‌ها، طرح‌های توسعه و اقدامات انجام شده سازمان متبوع خود در حوزه‌های زیرساختی، افزایش محدوده منطقه، بهبود فضای کسب و کار، تأثیرات فعال سازی کریدور شمال-جنوب(نوستراک) و کریدور چین-اکتائو قزاقستان-انزلی و ظرفیت‌ها و مزیت‌های جدید خلق شده در این منطقه را به هاشمی ارائه داد.

لازم به ذکر است که منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی تصویب و در سال ۱۳۸۴ به منطقه آزاد انزلی تبدیل شد.

 

masroor

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
به مهدی و یاسر و محسن و فائزه و فاطمه هم گزارش می دادی که اگه لازم و صلاح دونستن بیان منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاری کنن!!! اینطوری خیلی خوب میشه باعث رونق اقتصادی و گردشگری انزلی میشه! جت اسکی، دوچرخه سواری، متروی تفریحی، تله کابین و هواپیمایی ماهان شعبه منطقه آزاد و دانشگاه آزاد شعبه منطقه آزاد!!!
سحاب
بابا حاج آقا خاطره ست که دمش گرم اشکال نداره هشت دی بعداً با هم صوبت می کنیم.
شهروند
به مشایی و احمدی نزاد هم گزارش بده چون ملی مل و اموال دارند. خلاصه یه اختلاس 3000 میلیاردی و بابک جون رو سر وسامون دادنتد.
در حاشیه