آمادگی نیروهای مسلح موجب نا امیدی دشمنان و خوشحالی دوستان خواهد شد

استاندار گیلان با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح کشور موجب یاس و نا امیدی دشمنان و خوشحالی دوستان خواهد شد، گفت: تمامیت ارضی و استقلال کشور ما مرهون جانفشانی شهدا و از جان گذشتگی نیروهای مسلح می باشد.

آمادگی نیروهای مسلح موجب نا امیدی دشمنان و خوشحالی دوستان خواهد شد

به گزارش ۸دی نیوز، کیهان هاشم نیا صبح امروز(یکشنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان بیان نمود: ملت ایران در برابر سختی ها همواره مانند کوه ایستادگی کرده و جمهوری اسلامی ایران الهام بخش مردم در دنیا می باشد.

استاندار گیلان همچنین خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با پشتیبانی مردم و رشادت های شهدا و رزمندگان در طول ۲۰۰ سال گذشته  تمامیت ارضی خود را حفظ کرده است.

وی با اشاره به مناقشه های کشورهای منطقه و اشغال افغانستان و عراق در دهه های گذشته افزود: بمباران افغانستان و پاکستان، مناقشات خیابانی بحرین و کویت نمونه هایی از نا آرامی های موجود در منطقه می باشد.

هاشم نیا با بیان اینکه عزت و شرف کشور مرهون پایمردی و ولایت مداری مردم است یادآور شد: آرامش موجود در کشور مرهون تحمل درد و رنج جانبازان می باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح کشور موجب یاس و نا امیدی دشمنان و خوشحالی دوستان خواهد شد، ابراز نمود: تمامیت ارضی و استقلال کشور ما مرهون جانفشانی شهدا و از جان گذشتگی نیروهای مسلح می باشد.

4

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه