محمدمهدی مظفری معاون فرماندار شهرستان صومعه سرا شد+سوابق

مظفری کارمند وزارت کشور بوده و در هشت سال گذشته به عنوان مسئول دفاتر سیاسی و اجتماعی و همچنین در ادوار مختلف دبیر ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان سیاهکل بوده است.

محمدمهدی مظفری معاون فرماندار شهرستان صومعه سرا شد+سوابق

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از درسیاهکل، با پیشنهاد فرماندار صومعه سرا، استاندار گیلان در حکمی محمد مهدی مظفری را به عنوان معاون فرماندار این شهرستان منصوب کرد.

mozafari

وی کارمند وزارت کشور بوده و در هشت سال گذشته به عنوان مسئول دفاتر سیاسی و اجتماعی و همچنین در ادوار مختلف دبیر ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان سیاهکل بوده است.

پدر مظفری، حجت الاسلام حسن مظفری در گذشته سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های گیلان، ایلام، مرکزی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته و برادر وی حجت الاسلام رضا مظفری نیز در گذشته امام جمعه شهرستان های شفت، املش و فومن بوده است.

وی از افراد اصلاح طلب نزدیک به دولت تدبیر و امید می باشد.

پیش از این مختار رضایی معاون فرماندار صومعه سرا بود که در سابقه کاری خود، مسئول امور اجتماعی انتخابات فرمانداری شهرستان سیاهکل، معاونت فرمانداری شهرستان ماسال و سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر را نیز داشته است.

تاریخ مراسم تودیع و معارفه رضایی و مظفری هنوز اعلام نشده است.

شهبازی نیز به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان منصوب شده است.

همچنین در احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان؛ علی وارسته به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و محمد مجد به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار رشت منصوب شدند.

محمدحسین شاهکویی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و غلامرضا رحیمی به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار انزلی منصوب شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه