یادواره شهید بیگلو و شهدای عملیات رمضان برگزار شد + تصاویر

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید میثم محمد بیگلو و ۹۶ شهید عملیات رمضان روز گذشته برگزار شد.

یادواره شهید بیگلو و شهدای عملیات رمضان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار ایثار مقاومت ۸دی نیوز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید میثم محمد بیگلو و ۹۶ شهید عملیات رمضان روز گذشته با سخنرانی سردار مرتضی صفاری و جمع کثیری از مردم در مهدیه رشت برگزار شد.

فرمانده دانشکده افسری امام حسین(ع)، با بیان این که ماه رمضان اشرف ماه های دیگر است، گفت: رمضان مبارک بیشتر از ۱۰۰۰ ماه دیگر برکت دارد، بنابر همین باید با انس بیشتر با خدا شب های باقی مانده ی این ماه مبارک را با تمام وجود در صیام گذراند و بهره و ثمر کافی برد.

سردار مرتضی صفاری با اشاره به این که شهادت اوج کمال انسان است، افزود: تمام مدافعان نظام همواره آرزوی شهادت دارند و بدون شک شهدا در جهان آخرت همتراز و هم ردیف با ائمه و شایستگان دنیا هستنند.

وی با تاکید بر بیانات امام خمینی(ره) که “هرچه داریم، مدیون شهدا هستیم” خاطر نشان کرد: در جامعه ای که روحیه شهادت طلبی جاری باشد، ملت در مقابل هرگونه تهدید و فشار خارجی می ایستنند و همواره بیش از پیش پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

سردار صفاری در پایان تصریح کرد: حفظ نظام اسلامی از نماز هم واجب تر است، و همه ی ما باید در وادی اسلام باشیم و هر روز با ارتفای درک و اندیشه نفاهیم اسلامی و قرآنی در جهت حفاظت و صیانت از دین و نظام اسلامی کوشا باشیم.

 IMG_0018 IMG_0002 IMG_0023 IMG_0016 IMG_0011 IMG_0004 IMG_0024 IMG_0035 IMG_0049 IMG_9975 IMG_0061 IMG_9982 IMG_9985 IMG_9994 IMG_9995 IMG_9999

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه