ما دانشجویان گیلانی خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی بخاطر جنایات وحشیانه علیه مردم غزه هستیم

در این بیانیه آمده است: غزه در محاصره کامل است و مردم از کمبود امکانات رفاهی، غذایی و بهداشتی و به شدت رنج می برند، امداد رسانی به زخمی ها به دلیل کمبود شدید امکانات درمانی، با مشکل مواجه است و روز به روز بر شدت حملات افزوده می شود.

ما دانشجویان گیلانی خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی بخاطر جنایات وحشیانه علیه مردم غزه هستیم
به گزارش ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت  بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:
درحالی جهان ناظر بر دیدارهای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ است و حاشیه های آن را دنبال می کند که خبر های کشنده و دردآوری از غزه و دیگر شهرهای فلسطین، در پس سکوت تأسف بار مجامع بین المللی و سانسور شدید رسانه های غربی به گوش می رسد.
مردم اکثریت مسلمان و روزه دار فلسطینی، در خاک و خون می غلطند، خانه هایشان با بمب های یک تنی ویران می شود و رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های ممنوعه، غزه را هدف حملات وحشیانه ی خود قرار داده است. بیش از ۲۰۰ نفر تاکنون در این حملات به شهادت رسیده اند و بیش از هزار نفر زخمی شده اند که اکثراً از مردم عادی و زنان و کودکان هستند.
غزه در محاصره کامل است و مردم از کمبود امکانات رفاهی، غذایی و بهداشتی و به شدت رنج می برند، امداد رسانی به زخمی ها به دلیل کمبود شدید امکانات درمانی، با مشکل مواجه است و روز به روز بر شدت حملات افزوده می شود.
اما این شبکه های غربی اند که مثل همیشه برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند و با پخش خانه های ویران شده در غزه، این ویرانی ها را به دروغ به مناطق اشغالی نسبت می دهند و سعی در وارونه نشان دادن اوضاع و مظلوم نمایی برای منحرف کردن اذهان عمومی دارند.
اعتقاد ما بر این است که اگر حمایت های غربی-عربی و پشتیبانی های سیاسی و مالی آمریکا و عربستان از رژیم صهیونیستی نبود، آن ها به خود جرأت چنین جسارت و تجاوز وحشیانه ای را نمی دادند و قطعاً به پشت گرمی آمریکاست که دست به این اقدامات زده اند.
با وجود این حمایت های آمریکا از سگ هار نجسش در منطقه، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، انگار نه انگار که اتفاقی افتاده، پای میز مذاکره با وزیر خارجه آمریکا می نشیند و جان کری هم پس از این مذاکره، از فوق العاده بودن آن سخن می گوید.
با توجه به وضعیت موجود، ما دانشجویان گیلانی دیگر سکوت را جایز نمی دانیم و قویاً خواستار محاکمه ی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی بخاطر جنایات وحشیانه ی صورت گرفته علیه مردم غزه و دیگر شهرهای فلسطین هستیم و برقراری آتش بس را بدون مشخص شدن متجاوز و محاکمه او در مجامع بی طرف بین المللی و پایان یافتن محاصره ظالمانه و غیرقانونی باریکه غزه٬ غیر قابل قبول می دانیم.
و در پایان آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه ی سیاسی، جانی و مالی از ملت مقاوم و مظلوم فلسطین اعلام می داریم و صبر و ایستادگی بر اصول و مقاومت بیشتر در این مسیر را برای برادران و خواهران فلسطینی از خداوند منّان خواستاریم.
… و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه