آمادگی نیروهای مسلح در بالاترین حد ممکن است

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی نیروهای مسلح در بالاترین حد خبر داد و تأکید کرد: اگر دشمن بخواهد کوچک‌ ترین خطایی انجام دهد با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌ گردد.

آمادگی نیروهای مسلح در بالاترین حد ممکن است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گیلان با اشاره به اینکه در دفاع مقدس تعریف جدیدی از جهاد و جنگیدن در راه خدا به مردم جهان عرضه شد بیان نمود: پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس افسانه شکست ناپذیری قدرت‏های استکباری را در هم شکست به گونه‏ای که امروزه شاهد تبلور این حقیت در کشورهای جهان می باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برخی از عملیات‏ها از جمله عملیات شکست حصر آبادان امروز برای دشمن حیرت‏آور است زیرا این عملیات توسط نیروهای مردمی به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اعتقاد مردم به مقدس بودن این دفاع یکی از اصلی ‏ترین مولفه‏ های موفقیت جنگ هشت ساله جنگ تحمیلی می باشد، اظهار کرد: اعتقاد مردم به ولایت فقیه و حضور در صحنه مردم از عوامل موفقیت در جنگ تحمیلی می باشد.

سردار محمدی از آمادگی نیروهای مسلح در بالاترین حد خبر داد و تأکید کرد: اگر دشمن بخواهد کوچک‌ ترین خطایی انجام دهد با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌ گردد.

mohammadi

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه