طرح ایستگاه تفرجگاهی سپاه ناحیه فومن افتتاح شد

با حضور مسئولین معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان ، فرمانده سپاه فومن و جمعی از مسئولین شهرستان طرح سالم سازی تفرج گاهی در منطقه قلعه رودخان و پارک شهر فومن شروع به کار کرد.

طرح ایستگاه تفرجگاهی سپاه ناحیه فومن افتتاح شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  بهجت نیوز ؛ در طرح سالم سازی تفرج گاهی غرفه های با موضوع های نقاشی کودکان،ایستگاه ورزش ، سلامت ، فضای مجازی ، صنایع دستی و بومی و محلی ، عفاف و حجاب ، اقتصاد مقاومتی ، نمایشگاه کتاب ، عکاسخانه سنتی ، مرکز مشاوره و غذاهای محلی صبح و عصر جهت استفاده میهمانان و مراجعین دایر است .

شایان ذکر است در این طرح پنج شنبه و جمعه هر هفته، اعیاد و مناسبت های مذهبی جنگ شادی با حضور هنرمندان و بازیگران صدا و سیما برگزار می گردد . همچنین از تلویزیون شهری داخل پارک جهت پخش کلیپ ، وفیلم برای عموم به نمایشه گذاشته می شود .

سرهنگ پاسدار علی توشه در مراسم افتتاح طرح تفرجگاهی در پارک فومن ؛اجرای برنامه های فرهنگی در مقابل با تهاجم فرهنگی غرب را تاثیرگذار دانست و گفت : ما باید جامعه خودمان را از اهداف دشمن در به انحراف کشاندن و رواج فرنگ منحظ غربی بیش از پیش آشنا کنیم .

وی افزود : درسال قتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید بتوانیم با تکیه به منویات رهبری در دفاع از انقلاب و آرمانهی آن بکوشیم . فرمانده سپاه فومن از افتاح طرح های تفرجگاهی در شهرک تاریخی ماسوله و گلزار شهدای شنبه بازار (مزار شهید سید جواد موسوی ) در آینده ای نزدیک خبر داد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه