فیلم داستانی «به رنگ زندگی» در روستای شالمای ماسال اکران می شود

فیلم داستانی «به رنگ زندگی» که در روستای کوهستانی شالمای ماسال تولید شده است با حضور بازیگران بومی و کارگردان فیلم در مسجد این روستا اکران می شود.

فیلم داستانی «به رنگ زندگی» در روستای شالمای ماسال اکران می شود
به گزارش ماسال نیوز، فیلم داستانی «به رنگ زندگی» که در روستای شالمای ماسال تهیه شده و در شبکه سوم سیما نیز پخش شده است با حضور داود جلیلی کارگردان این فیلم هفته آینده در مسجد روستای شالمای ماسال اکران می شود.
 داود جلیلی در گفتگو با ماسال نیوز ضمن اعلام این خبر گفت: اکران فیلم «به رنگ زندگی» در قالب جشنواره مردمی فیلم عمار انجام خواهد شد و در تلاش هستیم از بازیگران این فیلم نیز جهت حضور در مراسم اکران دعوت نماییم. 
5875
  فیلم داستانی «به رنگ زندگی»، در ۳۵ دقیقه با محوریت و موضوع اردوهای جهادی و نقش آن در رفع محرومیت نقاط محروم ساخته شده است و در ساخت این فیلم از بازیگران منطقه استفاده شده است. 
  این فیلم به سفارش انجمن سینمای جوان و همکاری فرمانداری و نهادهای شهرستان ماسال فیلمبرداری شده است. 
 شایان ذکر است فیلم کوتاه «به رنگ زندگی» توانسته است رتبه نخست بخش داستانی سومین جشنواره مردمی فیلم عمار را به خود اختصاص دهد و به دلیل کیفیت و مهارت در تولید این فیلم به عنوان فیلم برگزیده انجمن سینمای جوانان در جشنواره بام ایران اکران شد.
 داوود جلیلی از فیلم سازان جوان دفاع مقدس بوده و از سوابق این کارگردان می توان به تهیه «فیلم فانوسی روی آب» با موضوع مهندسی جنگ اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه