بصیرت دینی، بهترین راه مقابله با اهداف شوم دشمن

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تحصیل علم و دانش به همراه بصیرت دینی را بهترین راه مقابله با اهداف شوم دشمن دانست.

بصیرت دینی، بهترین راه مقابله با اهداف شوم دشمن

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ” کامرانی صالح” جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان روز گذشته در جمع نمازگزاران یکی از مساجد شهرستان رشت حضور یافته و طی سخنانی به تشریح جایگاه بصیرت در جامعه پرداخت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان حرکت در مسیر درست را در گرو داشتن بصیرت دانسته و بیان داشت: ترویج افکار و اندیشه‌های غیراسلامی از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم می باشد.

سرهنگ کامرانی صالح تحصیل علم و دانش به همراه بصیرت دینی را بهترین راه مقابله با اهداف شوم دشمن دانسته و افزود: سست ‌نمودن پایه‌های اعتقادی جوانان نسبت به برخی از اصول و آرمان‌ها، با بهره گیری از تبلیغات ماهواره ها از اهداف دشمن است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در جهت تضعیف فرهنگ دینی در بین اقشار مختلف مردم از جمله قشر جوان و نوجوان هزینه ای هنگفتی را پرداخت می کنند، گفت: هوشیاری عمومی و برنامه ریزی علمی و کارشناسی شده مهمترین راه مقابله با دسیسه های دشمن است .

وی توجه جدی والدین جهت پیشگیری از هجمه دشمن به منظور به انحراف کشیدن جوانان را خواستار شده و بیان داشت: باید با هوشیاری، آگاهی لازم را کسب نموده و تحت تاثیر تبلیغات کاذب و فریبنده سایتها و ماهواره ها ی بیگانه قرار نگیرید.

کامرانی صالح در ادامه ارتقای بصیرت عمومی جوانان نسبت به دسیسه های فرهنگی دشمنان و ارتقای فرهنگ دینی را از مهمتری ابزارها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست .

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان توفیق خدمتگزاری به مردم را از خداوند منان خواستار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه