آقای استاندار! وقتی به بنده دهید تا اسامی فتنه گرانی که دورتان جمع شده اند را اعلام کنم

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: من با تمام وجود خود حاضر هستم تا به دولت کمک کنم و اگر آقای استاندار وقت بگذارند، اسامی فتنه گرانی که دورشان جمع شده اند را به وی خواهم داد.

آقای استاندار! وقتی به بنده دهید تا اسامی فتنه گرانی که دورتان جمع شده اند را اعلام کنم

به گزارش ۸دی نیوز، سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با درسیاهکل، در پاسخ به این سئوال که گروه های اصلاح طلب در شهرستان ها در حال انتخاب افراد برای مجلس دهم هستند، آیا اصولگرایان گیلان برای این انتخابات به تفاهم خواهند رسید، اظهار کرد: دور از انتظار نیست که اصولگراها به یک اتحاد برسند و تلاش برای اتحاد و انسجام بین اصولگراها در حال انجام است.

وی با اشاره بر اینکه معیارهای اصولگرایی و اصلاح طلبی فرق می کند، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ابتدا اصولگراها پیشتاز بودند تا اینکه به یکی از آقایان گفته شد که از انتخابات کناره گیری کنید و به دیگری نیز گفتند که بمانید و این باعث شد که آقای روحانی رأی بیاورد.

از دولت حمایت می کنیم نه از انحراف آن

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه ما از دولتها حمایت می کنیم نه از انحراف در دولتها، گفت: برخی به ما می گویند که هر دولتی که بر سر کار می آید با آن مخالفت می کنید، در صورتی که ما از هر دولتی که آمده حمایت کرده ایم و در برابر انحرافات ایستاده ایم و با آن مخالفت کرده ایم.

سردار علیزاده در رابطه با نفوذ فتنه گران در پست های کلیدی دولت خاطرنشان کرد: آیا کسی که در انتخابات ۸۸ جزو فتنه گران در رشت بوده و در میدان مبارزه علیه نظام نقش آفرینی کرده و تئوریسین فتنه نیز بوده و هم اکنون مدیرکل شده است، در بحران بعدی مقابل فتنه خواهد ایستاد؟ و در برابر آن سکوت نخواهد کرد؟ آیا می بایست در این مسیر با دولت وحدت داشت؟ خیر، اینچنین نیست، بلکه می بایست در پای آرمان های انقلاب اسلامی با یکدیگر اتحاد داشته باشیم.

آقای استاندار فتنه گران پیرامون شما جمع شده اند، وقت بگذارید تا به شما اسامی را بدهم

وی تصریح کرد: به استاندار گیلان در مسجد قدس گفتم که اصحاب فتنه دور تا دور شما را گرفته اند و این موجب عکس العمل نیروهای ارزشی خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان افزود: من با تمام وجود خود حاضر هستم تا به دولت، از پایین ترین مسئول آن که دهیار می باشد کمک کنم تا بالاترین شخص آن، اگر آقای استاندار نیز وقت بگذارند با وی صحبت خواهم کرد و اسامی را به وی خواهم داد.

سردار علیزاده با بیان اینکه ۸ ماه فتنه باعث شد تا ۳۰ سال خدمت ما از بین برود و کار را از دوباره شروع کنیم، گفت: در مقابل انحرافات هیچ کس نباید سکوت کند زیرا جامعه اسلامی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تفسیر کلام امام خمینی (ع) با مقام معظم رهبری است، بیان کرد: می گویند که شخصی سابقه طولانی در انقلاب دارد. اما حرف هایی از زبان کروبی بیرون می آمد که از رادیو آمریکا نیز بیرون نمی آمد.

این فعال سیاسی استان گیلان با بیان اینک موضع فتنه گران با معیارهای حضرت امام فرق دارد، ابراز کرد: ما مکلف به مقابله با جریانی هستیم که سکولاریسم را در جامعه ترویج می کند.

سردار علیزاده در پاسخ به خبرنگار درسیاهکل که با توجه به آغاز فعالیت های انتخاباتی و برگزاری جلسات و مراسم ۲ سال قبل از موعد آن، چرا جلوی آن گرفته نمی شود، گفت: از شورای نگهبان انتظار است که محکم در مقابل تخلفات بایستد و افراد متخلف را تأیید نکند زیرا افرادی که بی قانونی می کنند نمی توانند در آینده برای کشور قانون وضع کنند.

وی با اشاره بر اینکه دستگاه های نظارتی فشار خوبی بر این افراد وارد نمی کنند، افزود: دستگاه های نظارتی و امنیتی نیز می بایست با این افراد برخورد کنند زیرا تبلیغات زودهنگام در انتخابات عادی شده است.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان تصریح کرد: افرادی که از هم اکنون شروع به تبلیغات انتخاباتی، تشکیل جلسات و برگزاری مراسم کرده اند از خود چیزی ندارند و با معیارهای انقلابی و اسلامی فاصله دارند. آیا فعالیت های آنها با گفتمان انقلاب اسلامی هماهنگی دارد؟ آیا غیرت ملی ما این تخلفات را می پذیرد؟

کسانی که خواهش و التماس می کنند که به من رأی بدهید، توانایی نماینده شدن را ندارند

سردار علیزاده با اشاره بر اینکه تبلیغات انتخاباتی می بایست در زمان مقرر آن انجام بشود، گفت: کسانی که خواهش و التماس می کنند که به من رأی بدهید، اگر توانایی نماینده شدن را در خود می بینند باید بگذارند که مردم آنها را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر فضای شرعی و اسلامی به ما اجازه بدهد و اسامی این افراد را بازگو بکنیم، مسائل زیادی آشکار می شود، خاطرنشان کرد: اگر شخصی هزینه میلیاردی می کند و یا اشخاص دیگری برای وی هزینه می کنند تا به مجلس برود، پس از ورود به مجلس چندین برابر آن را درخواست خواهند کرد.

برخی از رسانه ها با متخلفان همکاری می کنند

این فعال سیاسی با بیان اینکه رسانه ها نقش حساسی در روشن سازی افکار عمومی دارند، گفت: برخی از رسانه ها با این افراد همکاری می کنند و این کار آنها خیانت به ملت و خون های پاک شهدا و آرمان های اسلامی است.

سردار علیزاده با ابراز گله مندی از رسانه ها بیان کرد: رهبر انقلاب گفتمان قالب را «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند، اما تا کنون این گفتمان  شکل نگرفته است. همه ما تکلیف داریم، اما به طور قطع صدا و سیما و سایر رسانه ها می توانند این گفتمان را غالب کنند.

وی با بیان اینکه شعار سال فقط به صورت بنر چاپ می شود و سخنرانان نیز آن را به زبان می آورند، گفت: در چند سال گذشته شعارهای سال اقتصادی بوده است و امسال نیز می بایست اقتصاد را با فرهنگ درآمیخته کنیم و با عزم ملی و مدیریت جهادی موجب ارتقاع آنها بشویم. می بایست طوری برنامه ریزی بشود تا به سمت اهداف نظام و عناوین سال برویم.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان افزود: به موجب وجود گفتمان انقلاب اسلامی، کشور ما در ثبات و آرامش است در صورتی که در کشورهای همسایه ما دشمنان در حال تجاوزگری هستند.

سردار علیزاده با تأکید بر اینکه نماینده جبهه کفر در جهان آمریکا و فرزند ناخلفش رژیم صهیونیستی هستند، تصریح کرد: بشار اسد و پدرش به جبهه مقاومت کمک کردند و دیدیم که تروریست ها با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به چه صورت به سوریه تجاوز کردند و هم اکنون نیز به موجب حضور نوری المالکی در عراق به جنایات خود ادامه می دهند.

وی تأکید کرد: هر شخصی که در عرصه فرهنگی، رسانه، اقتصادی و کارآفرینی  فعالیت می کند در حال جهاد فی سبیل الله است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه