تشکیل قرارگاه مبارزه با آسیب های ماهواره در رودبار

فرمانده سپاه رودبار از آغاز به کار فعالیت قرارگاه مبارزه با آسیب های ماهواره خبر داد و گفت: کسانی که ابزار ماهواره ای خود را به پایگاه های بسیج تحویل دهند، گیرنده دیجیتال دریافت می کنند.

تشکیل قرارگاه مبارزه با آسیب های ماهواره در رودبار

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ا زیتون خبر، در نشست سالانه مودت که به همت معاونت فرهنگی سپاه رودبار و با حضور فرماندهان پایگاه و رده مقاومت بسیج برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه مرکزی مبارزه با آسیب های ماهواره در سپاه ناحیه رودبار تشکیل شده است.

وی ماهواره را سلاح امروز دشمن معرفی کرد و گفت: باید بگونه ای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنیم که مردم بدانند ماهواره بدردشان نمی خورد.

فرمانده سپاه رودبار از آمادگی پایگاه های بسیج برای دریافت ابراز ماهواره خبر داد و گفت: به هرکسی که ابراز ماهواره ای خود را به پایگاه بسیح تحویل دهد یک دستگاه گیرنده دیجیتال هدیه می گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن با ماهواره ها به مقابله با کانون خانواده ها و فرزندانمان آمده است، ادامه داد: آشنایی با آسیب های ماهواره خانواده ها را هوشیار می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار، نیز در این نشست اظهار کرد: خلق نیکوی امام حسن مجتبی(ع) یکی از بهترین الگو ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب نمازی، ادامه داد: اگر دشمن با امواج ماهواره ای به دنبال جذب مخاطب است ما با معارف اهل بیت دلها را شکار می کنیم.

وی نقش مردم را در احیای فرهنگ دینی مهم دانست و گفت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده اند عزمی جدی برای تحقق این شعار داشته باشیم.

_MG_2406

_MG_2425

_MG_2432

_MG_2448

_MG_2480

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه