ملاک انتصاب در وزارت علوم مشارکت در هر دو فتنه ۷۸ و ۸۸ است

سفیر سابق ایران در مکزیک، گواتمالا و استرالیا گفت: ملاک انتخاب و انتصاب مسئولان در وزارت علوم، مشارکت در هر دو فتنه ۷۸ و ۸۸ است و آن‌ها به بهانه شعار اعتدال در صدد حذف نیروهای مومن و فادار به نظام هستند.

ملاک انتصاب در وزارت علوم مشارکت در هر دو فتنه ۷۸ و ۸۸ است

به گزارش ۸دی نیوز، محمد حسین قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمان، در رابطه با برخی انتصابات در وزارت علوم گفت: ریشه‌های فتنه سال ۷۸ و ۸۸ در حال حاضر فعال است و  به نظر می رسد که مسئولان فعلی وزارت علوم با نوع انتصاباتشان به دنبال زمینه سازی برای بروز مسائلی همانند سال ۷۸ در دانشگاه ها هستند.
وی افزود: متاسفانه ملاک انتخاب و انتصاب مسئولان در وزارت علوم مشارکت در هر دو فتنه ۷۸ و ۸۸ است و آنها به بهانه شعار اعتدال در صدد حذف نیروهای مومن و فادار به نظام هستند.
استاد دانشگاه و فعال سیاسی به فرمایشات اخیر رهبری پیرامون شعار اعتدال اشاره کرد و گفت: مصداق فرمایشات ایشان عملکرد مسئول وزارت علوم است که عمدا دست به چنین کاری می زنند.
قدیری ابیانه تصریح کرد: وزارت علوم، آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان از وزارتخانه هایی هستند که متاسفانه در اقدامی مشکوک برای انتصاب افرادی با هویت فتنه گری تلاش می کنند.
وی تاکید کرد: همگان باید مراقب این فتنه ها باشند و مجلس شورای اسلامی باید نقش و وظیفه خود خویش را در این رابطه ایفا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه