اعتراض اعضای شورای رشت در خصوص عملکردهای عجیب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری!

اعضای شورای اسلامی شهر رشت در نشست علنی با انتقاد از عملکرد ضعیف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، از قراردادهای میلیونی این سازمان برای برگزاری کنسرت موسیقی در منطقه آزاد انزلی پرده برداشتند.

اعتراض اعضای شورای رشت در خصوص عملکردهای عجیب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری!

به گزارش ۸دی نیوز، محمود باقری خطیبانی در نشست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برخی سایت ها با سیاه نمایی و بزرگ نمایی قصد اختلاف افکنی در شورا و شهرداری را داشتند، اظهار کرد: آمار هزینه های انجام شده در همایش دو روزه اجلاس کلانشهرها در رسانه ها کذب محض است.

وی افزود: بنده تمامی فاکتورهای هزینه شده در این دو روز را بررسی کرده ام و تاکنون خبرنگاران مبلغی به عنوان رپرتاژ و کارکنان مبلغی به عنوان پاداش دریافت نکرده اند.

معاون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر رشت از فقدان یک سالن اجتماعات مناسب برای برگزاری همایش ها در شهرداری انتقاد کرد و گفت: خرید مبلمان اداری برای سالن شهرداری که در همایش نیز مورد استفاده قرار گرفت نباید به نام شورا تمام شود.

باقری خطیبانی همچنین از برخی عملکردهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه به نظر می رسد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت نیز از برخی برنامه های این سازمان خبری ندارد.

محمود باقری خطیبانی با بیان اینکه در شورا و شهرداری هر چه که وجود دارد برای مردم است اظهار کرد: ما در شورا مسئولیت حق الناس مردم را بر عهده داریم.

نیکومنش نودهی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با اشاره به اینکه اقدامات مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: باید برای این مجموعه یک فکر اساسی شود و این امر که این سازمان برای جشن نیمه شعبان هزینه‌ای نمی‌کند اما برای یک جشن موسیقی در منطقه آزاد انزلی قرار داد میلیونی می‌ بنندد جای تامل دارد.

konsert

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
با سلام پیگیر باشید چطور خواهرزاده ی آقای نماینده (حنجره طلایی)با اون سازمان قرارداد میبنده که علاوه بر پول، دفتر نیز واسه سایت شخصی خودشون تو محل شهرداری(سازمان فرهنگی) می گیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پویا
جناب آقای شوقی که با [...] به صندلی شورا تکیه زدی لطفا پاسخ بده. [...] واقعا تو این یکساله فعالیتت در شورای شهر رشت چه کار فرهنگی مفیدی واسه شهر انجام دادی؟ پاسخگو باش لطفا. 8دی منتشر کن
گمنام
اقاي [...]اخه تر رو چه به نمايندگي ، نميدونم چطور صلاحيت گرفتي ولي يادمون نرفته كه چند ساله قبل به چه علت [...] شدي، هنوز پسر ت باهات دشمن
در حاشیه