راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در لاهیجان آسفالت می شوند

رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان از ۱۰ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در این شهرستان خبر داد.

راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در لاهیجان آسفالت می شوند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان»، کاوه مجاوری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان اظهار کرد: آسفالت راه‌های روستایی از برنامه‌های اداره راه و شهرسازی در سال ۹۳ است.

6+87

وی از ۱۰ کیلومتر روکش و آسفالت راه‌های روستایی شریانی بالای ۵۰ خانوار امسال در لاهیجان خبر داد و افزود: ۳۹۰ خانوار در روستای «ایشکاء»، ۵۶ خانوار روستای «دانگایه»، ۱۳۲ خانوار روستای «گمل بالاقیدره»، ۶۰۰ خانوار روستای «لفمجان»، ۷۰۰ خانوار روستای «کتشال» و ۲۵۲ خانوار در روستای «کاه‌بیجار» از آسفالت راه‌های روستایی برخوردار شدند.

مجاوری روکش آسفالت هفت کیلومتر کمربندی لاهیجان را از اقدام‌های انجام شده در سال جاری خواند و بیان کرد: شش کیلومتر آسفالت باقی‌مانده کمربندی مذکور در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان با بیان اینکه ۶۰ کیلومتر از راه‌های فرعی حوزه استحفاظی این شهرستان خط‌کشی شده است، تصریح کرد: ۸۵۰ میلیون ریال برای خط‌کشی مذکور هزینه شده است.

وی به ۸۵۰ متر مربع لکه‌گیری آسفالت محورهای فرعی و روستایی لاهیجان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ متر مکعب شن‌ریزی در راه‌های روستایی حوزه استحفاظی لاهیجان انجام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه