جاذبه های گردشگری شمال منبعی پولساز برای کشور است

عضو شورای عالی استان ها گفت: استان های شمالی کشور مانند گیلان با برخورداری از جاذبه های بکر گردشگری منبع عظیم پولسازی برای کشور محسوب می شوند.

جاذبه های گردشگری شمال منبعی پولساز برای کشور است

به گزارش ۸دی نیوز، محمد قانبیلی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیار باران»، با بیان اهمیت بحث تبلیغات در توسعه  ساختار گردشگری کشور، اظهار کرد: طرح جامع گردشگری به عنوان یک سیاست زیر بنایی در جریان توسعه ساختار اقتصادی کشور و خروج آن از زیر سایه مشکلات  و کمبود ها، مقدمه ای برای تبدیل این حوزه به صنعت است.

وی با تأکید بر اینکه نباید مناطق گردشگری کشور به خاطر سوء مدیریت در استان ها ناشناخته باقی بمانند، تصریح کرد: متولیان حوزه میراث  فرهنگی و گردشگری در استان های کشور باید در راستای  هدایت سیاست های مدیریت خود بر مدار طرح جامع گردشگری نقاط ناشناخته را شناسایی و آنها را در ساختار میراث فرهنگی کشور ثبت و ضبط کنند.

عضو شورای عالی استان ها، موزه ها و مکان های تاریخی و خانه بزرگان تاریخ ایران زمین و منابع بکر طبیعی را ابزار هایی مناسب برای تبدیل حوزه گردشگری به منبعی پول ساز برای کشور دانست و ابراز کرد: اماکن تاریخی و فرهنگی در استان ها نباید  زیرآوار بی توجهی مسئولان و متولیان امر از چرخه درآمدزایی و اقتصادی کشور خارج شود.

عضو شورای عالی استان ها در خاتمه گفت: جاذبه های گردشگری شمال کشور باید از طریق تور های زیارتی به گردشگران و توریست های خارجی معرفی شوند تا از این طریق بتوانیم بستر جذب توریست های خارجی را بر خلاف گذشته  فراهم کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه