آغاز غافلگیرانه عملیات زمینی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه

صهیونیست‌ها عملیات زمینی خود علیه غزه را از سمت غرب نوار غزه و با حمله کماندوهای دریایی آغاز کردند که این نبرد همچنان در شمال غرب این منطقه درجریان است.

آغاز غافلگیرانه عملیات زمینی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه

به گزارش ۸دی نیوز، نیروهای کماندوی رژیم صهیونیستی برای غافلگیر کردن نیروهای مقاومت از سمت غرب این منطقه و از ساحل به خاک غزه هجوم بردند.

بنابر این گزارش، درحالی که نیروهای مقاومت آماده بودند تا جلوی حمله نیروهای زمینی و زرهی صهیونیست‌ را از غرب بگیرند، اسرائیلی‌ها با توجه به تجربه ناکامی در طی دو حمله ناکامشان به غزه طی دو نبرد ۸ روزه و ۲۲ روزه، این بار طی عملیاتی آبی-خاکی و با بهره گیری از ساحل ۴۲ کیلومتری باریکه غزه تلاش کردند وارد این منطقه شوند.

خبرنگار شبکه اسکای نیوز از نوار غزه گزارش داد که نیروهای فلسطینی در ساحل شمال غربی به مقابله با کماندوهای اسرائیلی پرداخته اند و صهیونیست‌ها در تلاشند با پشتیبانی بالگردها و کشتی‌های جنگی خود بتوانند از سد نیروهای فلسطینی عبور کنند.

بنابر آخرین اخبار از نوار غزه اکنون درگیری شدیدی میان دو طرف در جریان است و نیروهای صهیونیست نتوانسته اند در مقابل نیروهای مقاومت به توفیقی دست پیدا کنند.

صهیونیست‌ها پس از آنکه شب گذشته مقاومت اعلام کرد که راس ساعت ۹ شب به وقت بیت المقدس، (۱۰:۳۰) به وقت تهران تل‌آویو را موشک باران می‌کند که به این وعده عمل کرد و با شلیک ۱۰ موشک خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفت؛ اعلام کردند که عملیات گسترده‌ای را بامداد امروز علیه نیروهای فلسطینی تدارک خواهند دید.

صهیونیست‌ها در ساعات ابتدایی امروز اقدام به بمباران گسترده نوار غزه کردند که طی این حملات دستکم ۲۶ نفر به شهادت رسیدند تا تعداد شهدای فلسطینی به ۱۵۷ نفر برسد.
منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه