طرح صالحین نقش مهمی در گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: گسترش طرح صالحین می‌تواند آسیب‌ های اجتماعی را کاهش و زندگی اسلامی را رواج دهد.سردار محمدی:طرح صالحین نقش مهمی در گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه دارد.

طرح صالحین نقش مهمی در گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه دارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، سردار هامون محمدی عصر شنبه در نشست با اعضای طرح صالحین افزود: این طرح برنامه‌ های مختلفی را در ابعاد بصیرتی، اعتقادی و اخلاقی دارد که امید است با اجرای این برنامه‌ ها بتوان سبک زندگی جامعه اسلامی را پیاده کرد.

mohamadi

وی اظهارداشت: گسترش طرح صالحین بهترین راهکار برای ایجاد یک سبک زندگی در شان جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح شجره صالحین اثرگذارترین شیوه های تبلیغی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی افزود: تمامی آحاد مردم روز به روز شاهد گسترش تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین باید همه دستگاه های فرهنگی برای مقابله با این مهم به همدیگر کمک کنند.

محمدی در ادامه طرح صالحین را یکی از مهمترین ماموریت‌ های فرهنگی و معنوی بسیج دانست و گفت: تربیت انسان مومن، بصیر از ظرافت‌ های طرح ارزشمند حلقه‌ های شجره طیبه صالحین است.

وی افزود: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید فرهنگ بسیجی در کشور بیش از پیش تقویت شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: اگر در جنگ سخت پیروزی فیزیکی و نابودی و حذف دشمن برای رسیدن به هدف مورد نظر است در جنگ نرم سعی در تسلط و پیروزی بر اندیشه، باورها و اعتقادات دینی ملت ها است و با پذیرش کمترین خسارت بیشترین منفعت نصیب دشمن می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تفاوت‌ های جنگ سخت و جنگ نرم افزود: در جنگ سخت دو طرف درگیر از انواع ابزار جنگی به صورت فیزیکی علیه همدیگر استفاده می‌ کنند و در جبهه خاکریز، میدان و هدف مشخص است اما در جنگ نرم خاکریز دشمن تا داخل خانه‌ ها نیز نفوذ می‌ کند.

سردار محمدی یادآورشد: دشمن با ایجاد موانع و تحریم سعی در پائین آوردن آستانه تحمل مردم را دارد و به فرموده مقام معظم رهبری گذر از این پیچ خطرناک بدون داشتن وحدت، تلاش و سازندگی ممکن نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه