زنان ایرانی هرگز تن به فرهنگ غربی نخواهند داد/ غنای اسلامی مانع تباه زنان می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: زنان ایران اسلام و منزلت والای دارند و هرگز تن به فرهنگ غربی نخواهند داد و غنای اسلامی مانع تباه زنان ما می شود.

زنان ایرانی هرگز تن به فرهنگ غربی نخواهند داد/ غنای اسلامی مانع تباه زنان می‌شود

لعیا علی نژاد مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز در جمع بانوان تجمع کننده گیلانی بمناسبت روز ملی  عفاف و حجاب در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه حجاب یک امر فطری است اظهار کرد: حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان قبل از اسلام حجاب را رعایت می کردند افزود: زنان ایران اسلام و منزلت والایی دارند و هرگز تن به فرهنگ غربی نخواهند داد و غنای اسلامی مانع تباه زنان ما می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حجاب جامعه را سالم نگه می دارد خاطرنشان کرد: اجتماع سالم زمینه رشد اقتصادی را فراهم می کند و در چنین جامعه ای  آرامش و رفاه جریان دارد.

اشرف جناتی، استاد دانشگاه های گیلان نیز در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، با اشاره به آیه ۵۹ سوره  احزاب اظهار کرد: حجاب از ضروریات دین اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه زنان ایران اسلامی در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب با حجاب در تمامی عرصه های سیاسی ،اجتماعی، فرهنگی و ورزشی درخشیدند گفت: بانوان ایران اسلامی به همه جهان نشان دادن که در جامعه نه به عنوان یک زن بلکه به شکل یک انسان ظاهر می شوند.

استاد دانشگاه های گیلان با بیان اینکه توجه به حجاب در جامعه از طریق رسانه‌ها مانند صدا وسیما، فیلم‌ها و سریال‌های فاخر و آگاهی بخشی در محیط‌های اداری از طریق کارگاه‌های آموزشی امکان پذیر است خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران زن در قوه مقننه و در حد قانون گذاری حضور دارد و هرگز حجابش دست و پا گیر نبوده و نخواهد بود.

جناتی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام از طریق ماهواره و وسایل ارتباط جمعی گفت: آنچه که در برنامه های ماهواره ای نشانه گرفته شده است حیا و عفت در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه بانوان مججه گیلانی با حضور خود در این تجمع اعلام می کنند که حجاب مانع فعایت اجتماعی و محدودیت آور نیست اظهار کرد: زن در جوامع غربی به شکل کالایی در دست مردان است.

استاد دانشگاه های گیلان با تصریح بر اینکه ما در نظامی زندگی می کنیم که به زن حرمت و عظمت داده شده است خاطرنشان کرد: بانوان ما فکر نکنند اگر چادر از سر بردارند دشمنان اسلام با مانتوی آنها کاری ندارد برنامه های ماهوارهای برای زدودن حجاب طراحی شده اند.

جناتی هدف استعمارگران غربی را زدودن احگام اسلام از متن جوامع بشری عنوان کرد و گفت: استعمارگران برای این امر برنامه های قوی دارند چراکه احکام اسلام مخالف برنامه های استعماری آنها است.

وی با بیان اینکه شهدای ما رفتند تا احکام اسلام اجرایی شود افزود: نگذارید این محیط با شبیخون فرهنگی آلوده شود.

ناهید شهرامی قهرمان وشوی کشور نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ۸دی نیوز با تاکید بر اینکه حجاب هرگز مانع من در ورزش نشد افزود: اگر ما زنان مسلمان می گوییم حضرت زهرا (س) را دوست داریم باید حجابمان را حفظ کنیم چراکه عمل انسان نشانه عقیده اوست.

این بانوی ورزشکار با اشاره به آثار مخرب ماهواره در ترویج فرهنگ بی حجابی افزود: باید برنامه های آموزشی مدونی در راستای مقابله با این گونه برنامه ها از سوی مسئولان مربوط تهیه شود.

وی تصریح کرد:در دین مبین اسلام هدف از پوشش زن حرمت دادن به اوست و زنان و مردان مسلمان علاوه بر حجاب ظاهری باید از حجاب باطنی، حجاب در رفتار و گفتار نیز بهره‌مند باشند.

بانوان تجمع کننده در این مراسم با سردادن شعارهایی مانند”بنیان خانواده در سایه حجاب است”،”سلامت جامعه حق جوانان ماست”،”هر که با حجاب است پیروز انقلاب است ” امنیت اخلاقی جامعه در سایه عفاف است ” خواستا رتوجه بیشتر مسئولان به موضو ع حجاب در جامعه شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه