تدوین طرح جامع گردشگری متعالی در گیلان

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان از تدوین طرح جامع گردشگری متعالی به منظور معرفی نقاط دیدنی به گردشگران در این استان خبر داد.

تدوین طرح جامع گردشگری متعالی در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، عنایت رضائی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وجود نقاط گردشگری بسیار در گیلان اظهار کرد: نقاط گردشگری به منظور معرفی به گردشگران در استان شناسایی می‌شود.

وی از تدوین طرح جامع گردشگری متعالی در گیلان خبر داد و افزود: کارگروه‌های طرح مذکور تشکیل شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زیارتگاه‌ها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، ساحل، آثار باستانی و نقاط دیدنی گیلان قابلیت خوبی برای توسعه صنعت گردشگری هستند، تصریح کرد: تاریخچه نقاط مذکور تهیه می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان تبلیغات در جذب گردشگران را تاثیرگذار خواند و بیان کرد: گردشگران در طرح مذکور از ابتدای ورود به استان با نقاط دیدنی گیلان آشنا شده و به این نقاط هدایت می‌شوند.

وی جذب گردشگر را از موضوع‌های مهم در راستای توسعه اقتصادی منطقه دانست و خاطرنشان کرد: جذب گردشگر موجب ایجاد اشتغال افراد بومی می‌شود.

رضائی‌پور با اشاره به اینکه راهکارهای طرح گردشگری متعالی گیلان مشخص شده است، یادآور شد: طرح مذکور با همکاری و استفاده از اطلاعات و داشته‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان تدوین می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی در  طرح‌های سالم‌سازی دریا در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طرح‌های سالم‌سازی دریا در ماه مبارک رمضان تعطیل نمی‌شود و برگزاری مراسم‌های معنوی یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها در این طرح‌ها است.

وی برگزاری محفل انس با قرآن را از جمله برنامه‌ها در طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان خواند و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی تجلی بیشتری در ماه مبارک رمضان دارد.

رضائی‌پور از ارائه مشاوره دینی و عقیدتی در طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان خبر داد و بیان کرد: اجرای ورزش‌های بومی محلی و مسابقه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌ها در طرح‌های مذکور است

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه