اقدام تحسین برانگیز عادل فردوسی‌پور درحمایت از غزه

ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۴ امشب ۲۱ تیرماه در اقدامی کم نظیر و تحسین برانگیز کلیپی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمایت از مردم مظلوم غزه پخش کرد.

اقدام تحسین برانگیز عادل فردوسی‌پور درحمایت از غزه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۴ امشب ۲۱ تیرماه در اقدامی کم نظیر و تحسین برانگیز کلیپی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمایت از مردم مظلوم غزه پخش کرد.

این برنامه که به مناسبت برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از شبکه سوم سیما پخش می شود، با پخش کلیپی تأثیرگذار از مظلومیت مردم غزه و همچنین جنایات جنگی که در طول بازی های جام جهانی و المپیک در اقصی نقاط جهان انجام می گیرد، به استقبال بازی رده بندی برزیل و هلند رفت.

گویندگی این کلیپ بسیار زیبا را شخص “عادل فردوسی پور” گزارشگر و مجری مشهور ورزشی به عهده داشت.

وی که بخاطر ایراد نقدهای تند و صراحت بیان نسبت به مسئولان ورزشی در برنامه هایش، برخی اوقات مورد حمایت و تمجید رسانه های فارسی زبان بیگانه قرار می گیرد، با گویندگی متن کلیپ یادشده حمایت خود از مردم مظلوم غزه و دیگر مظلومان عالم را نشان داد.

جای خالی اینگونه تولیدات فاخر و اثرگذار در برنامه های پرمخاطب ورزشی در سیمای ملی همیشه احساس می شد که امید است اقدام ارزشمند برنامه «بیست چهارده» به رویه ای ثابت در برنامه های پرمخاطب تبدیل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه